вторник, 19 июля 2011 г.

Şiə hədisləri (doğrusu isə - rafizi hədisləri)

Əbu Abdullahdan (Cəfəri Sadiq əleyhissalam) belə rəvayət etmişdir: "Pişik əhli-beytdəndir və onun artığı ilə dəstəmaz almaq olar." (Vəsail əş-Şiə, 1-ci çild, səhifə 227, hədis № 579).
Bu dələduz şiələr (rafizilər) peyğəmbərin, (s.ə.s) zövcələrini əhli-beytdən hesab etmədikləri zaman, pişikləri belə əhli-beytdən hesab edirlər!

Əmmar bin Mərvan rəvayət edir ki, imam cəfərdən müvəqqəti nigah bağlayarkən qadının ona belə dediyi kişi haqqında soruşurlar: “Mən, yalnız o şərtlə sənə gedərəm ki, sən istədiyin yerə toxuna və baxa bilər, kişilərin öz arvadlarından aldıqları istənilən həzzi məndən ala bilərsən, yalnız bir şeydən başqa,– sən mənim uşaqlıq yoluma toxunmamalısan, mən biabırçılıqdan qorxuram». İmam deyir: “Sənə yalnız şərtləşdiyiniz şeylərə icazə verilir” (“Vəsail-əş Şiə”,15/45; Yusif əl-Bəhrani, “əl-Hədaiq ən-Nadıra fi Əhkam əl-İtra ət-Tahira”, 24/197).

"Resulullah(s.a.s) xeyber gunu ewwek etini ve siqeni qadagan etdi"(«At-Taxzib», 2/18, «Al-Istibsar»,
3/142, «Vasilu wiye», 14/441)

Allah Rəsuluna S.Ə.V Atilan Boyuk Bir Эftira
Rəsulullah buyurdu ki: “Mən meracda ikən Cəbrail ə.s yanima gəldi və dedi ki: “Ey Muhəmməd! Allah Təala buyurdu ki,”Mən bu ümmətin sigə edən qadinlarini məgfirət etdim”. (Cəfər əs-Sadiq, Mən Lə Yahdarah-ul-Fəqih, cild III, s. 295)

Vəsail əє-Şiə” kitabında (14/437) deyilir ki, Adbullah bin Umeyr, Məhəmməd əl-Baqirin yanına gəlib deyir: “Mən səni sevindirəcəyəm: sənin arvadların, qızların, bacıların və qohumların bunu edirlər (yəni özlərini müəyyən müddətə pula satırlar)”. Bunu eşidən imam üzünü çevirir.

“Mən meracda ikən Cəbrail ə.s yanima gəldi və dedi ki: “Ey Muhəmməd! Allah Təala buyurdu ki,”Mən bu ьmmətin sigə edən qadinlarini məgfirət etdim”. (Cəfər əs-Sadiq, Mən Lə Yahdarah-ul-Fəqih, cild III, s. 295)

Saleh ibn Uqbə, Əbu Cə’fərdən (imam Məhəmməd Baqir) belə rəvayət etdi: “Mən (Saleh ibn Uqbə) sorushdum: “Sigədə səvab varmi?”, Əbu Cə’fər cavab verdi: “Əgər sigə etməklə Allahin rizasini və onu (sigəni) inkar edənlərə (əhli-sunnəyə) muxalifət etməyi arzulamisansa sigə edərkən danisdigin hər bir soz uchun Allah on səvab yazar. Əlini sigə etdiyin qadina uzadanda, Allah mutləq qadina bir savab yazar. Qadinla (cinsi) təmasa basladigin vaxt onun gunahlari təmizlənər.
O, yuyunmaga bashlayanad sachinin hər telinə gorə Allah ona məgfirət edər”. Mən sorushdum: “Sachinin hər telinə gorə?”. O, “Bəli, sachinin hər telinə gorə”. (Cəfər əs-Sadiq, Mən Lə Yahdarah-ul-Fəqih, cild III, s. 295)

Əli əs-Sibai sigə etmisdi, fəqət bunu iyrənclik və həyasizliq hesab edərək Allaha and ichdi və dedi ki, bir də sigə etməyəcəm. Bunu Əbu Həsənə dedikdə o, belə dedi: “Sən and ichmisən ki, Allaha itaət etməyəcəksən. Allaha and olsun ki, sigə edərək yenidən ona itaət etməsən Allaha usyan etmish olacaqsan”.( Əbu Cəfər Məhəmməd Tusi, əl-istibsar, Tehran 1390, Cild III, s. 142)

Zurara rəvayət edir ki, o, imam cəfər əs-Sadiqdən müvəqqəti nigah bağlanılan qadınların icazə verilmiş dörd qadına aid olub-olmamasını soruşduqda, o belə cavab verib: “İstəyirsən lap mini ilə evlən, axı bunlar icarəyə götürülən qadınlardır” (“Vəsail əş-Şiə”, 14/446-447).
"Bizə Muhamməd xəbər verdi, mənə Musa rəvayət etdi, atam bizə atasından, o da babası Cafər bin Muhhamməddən, o da atasından, o da atalarından, onlar da Əlidən rəvayət etdilər ki, peyğəmbər (səlləllahu əleyhi və səlləm) Hüseyn bin Əli bin Əbi Talibin övrətindən öpdü və qasığını açdı və duraraq dəstəmaz almadan namaz qıldı."
ən-Nuri, "Mustədrək əl-Vəsail", 1/236, Muəssəsə Ali Beyt. Eləcədə bax: "Bihər əl-Ənvar", 43/317 və 77/224, Muəssəsə əl-Vəfa, Beyrut.
 Bashga shia alimi Allama Muhammad Bakir Al Maclisi revaet edir ki
قال كان رسول الله صلى الله عليه واله لا ينام حتى يضع وجههالكريم بين ثديي فاطمة عليها السلام
http://al-shia.com/html/ara/books/behar/behar43/a8.html
"Nabi (s.a.s) yatmirdi, hetta o vahta geder ki oz mubarek uzunu, Fatima (a.s) deshleri arasina goymurdu"

Öèòàòà
Humeyra bihardan yazdiqin hedislerde gunah hesab olunasi hechne gormedim.Eksine hedisin axri bele gelir ki:
فإذا كان يوم القيامة يقف علي على باب الجنة فيدخل من يشاء الجنة برحمتي ويمنع منها من يشاء بغضبي
Eleki Qiyamet gunu olar Ali(radiyyallahu anh)dayanar Cennetin qapisinda menim rehmetim vasitesi ile (Allahin yani)kimi istese Cennete daxil eder ve menim qezebim ile (Yani hemin adamin Allahin qezebine geldiyini nezere alaraq)kimi isrese ora daxil olmaqa mane olar.

Bu rafizilərin mötəbər hədis kitablarında qeyd olunan Əli(Allah ondan razı olsun!) haqqında çoxlu hədislərdən yalnız bir neçəsidir. (xüsusi qeyd olunmuş hissəsinə diqqət verin). Halbuki onlar Əhli-Sünnəyə tənə edərək, deyirlər ki, Əhli-beyti sevmirik. SübhənAllah! Özünüz baxın, kim Əhli-beytə hörmət edir, kim yox:

1. Həsən bin Əli babası Peyğəmbərin (s.ə.s) yanına kefsiz bir halda gəldi və ona gizlicə nə isə dedi. Onun (s.ə.s.) rəngi dəyişdi.(!) Qalxıb Faitmənin evinə gəldi. Sonra Əli də gəldi. O Əlinin (r.a.) əlindən tutub yavaşca silkələdi və dedi: "Ey Həsənin atası! Fatiməni qəzəbləndirmə! Həqiqətən mələklər onun qəzəbinə qəzəblənər, razı olduğuna razı olarlar"
("Biharul-ənvar", cild 43, səh. 42)
Peyğəmbərin(səlləlləhu aleyhi və səlləm) nə qədər mülayim təbiətli olduğu bütün müsəlmanlara məlumdur. Yalnız o halda qəzəbindən üzünün rəngi dəyişərdi ki, həmin şeyi edən insan İslama zidd getsin. Həm bu həidslərə inanıb, həm də "məsumdur" deyənin ağlı olduğuna şəxsən mən şübhə edirəm

2. İbn Abbasdan rəvayət edilir ki, Faitmə (bir gün) evinə gəldikdə, Əlinin başını Cəfərin ona bağışladığı kənizin qucağında gördü. Hər bir qadında olan qısqanclıq hissi ona güc gəldi. Baş örtüyünü bağlayıb Peyğəmbərin yanına şikayətə getdi.
("Biharul-ənvar", cild 38, səh. 207)

3. Əli bin Əbu Talibdən rəvayət olunur ki, o dedi: Mən Allahın yaxını, kəlamı, qəlbi və daxil olan qapısıyam. O qapıdan səcdə edərək, daxil olun, sizlərin günahını bağışlayım, mühsinlərin (savabını) daha da artırım. Mənimlə və mənim əlimlə Qiyamət qopacaq. Mənə yalnız batil (əhli) şübhə edir. Mən əvvələm və sonuncuyam, zahirəm və batinəm, mən hər şeyi bilirəm. (!!!)"
("Biharul-ənvar", cild 39, səh. 348)
SübhənAllah, məgər bu sonuncu cümlədə qeyd olunan Allahın isim və sifətləri deyil?! Bu kəlam küfr deyilsə, bəs nədir?! Allaha and olsun ki, bunu rafizilər öz kitablarından Əlinin(Allah ondan razı olsun!) adından uydurublar və yalandır.

4. Əbu Abdullah Cəfər əs Sadiqdən rəvayət edir ki: Əli Zöhr namazı qılarkən, bir kəlləyə diqqəti çatdı və onunla danışdı. O qədər onunla məşğul oldu ki, hətta günəş də batdı. (!)Onunla ərəblər başa düşməsin deyə İncildən üç hərflə danışdı. O (kəllə) dedi: Mən (gəldiyim yerə) qayıtmıram...Əli Allaha dua etdi. Allah ona əli zəncirli yetmiş min mələk göndərdi. Kəlləni sürüyərək, apardılar. O qədər sürüdülər ki, hətta onun üzü ağardı.
("Biharul -ənvar", cild 41, səh.166)
Məlum məsələdir ki, Əsr namazının vaxtı gün batanda çıxır və yenə də hamıya məlumdur fərz namazlara üzr yoxdur, onları qılmaq lazımdır. İndi necə oldu, yəni Əli(Allah ondan razı olsun!) - o böyük səhabələrdən biri Əsr namazını kəlləylə danışmaq üçün qəzaya saxladı? Şübhə yoxdur ki, hədis mifdən başqa bir şey deyil və "məsumdur" deyən rafizilər bu tip mifləri çox xoşlayırlar.

5. .....
("Biharul-ənvar", cild 4, səh 303)
Mənbəsini qeyd etdiyim bu hədisin məzmununu yazmağa isə ümüumiyyətlə əxlaqım yol vermir. Təkcə onu deyə bilərəm ki, yad qadına nəzər salmaq belə göz zinası sayıldığı halda, rafizilər Əliyə (Allah ondan razı olsun) hədisdə nəql edəni necə rəva bilirlər? Allah hidayət verisn...Ameen!

ehli_beyt_yolu> cəfər sadiqə nisbət edirlər ki, (guya) o demişdir: hüseynin qəbrinin palçığı bütün dərdlərə dərmandır. onu yeyərkən, belə deyirsən:"bimilləh və billəh allahummə icəlhu rizqan vasian va limən nəfian va şifaən min kulli dain"("biharul-ənvar", c.98, səh. 129)

Əbu Səid əl-Qulam rəvayət edir ki, kimsə (!) ona imam cəfərdən belə soruşulduğunu deyib: “Əgər kişi tanımayan qız, valideynlərindən gizli məni öz yanına çağırırsa, mən onun yanına gedə bilərəmmi?” (Müvəqqəti nigah nəzərdə tutulur). O deyib: “Bəli, amma cinsi əlaqədən çəkin”. Ondan soruşurlar: “Əgər o razıdırsa?”. İmam deyir: “O razıdırsa, bu – qız üçün biabırçılıqdır” (“Şərai əl-İslam fi əl-Halal və əl-Haram”, 2/306, “cəvahir əl-Kəlam”, 30/186; Şeyx Məhəmməd bin əl-Həsən ət-Tusi, “ən-Nəhayə”, səh. 490).
Məsələn şiə alimi Əbu əs-Salah əl-Hələbi deyir:

وفي الوطي في إحرام المتعة قبل طوافها أو سعيها فساد المتعة، وكفارته بدنة، وفي إحرام الحج قبل العرفة بدنة، فإن كان في الفرج فسد الحج ولزمه استينافه، وبعد عرفة بدنة، وفي الاستمناء والتلوط وإتيان البهائم بدنة.

"Təməttu həccinin ihramında tavafdan və ya səydən əvvəl "sevişmək" təməttunun ifsad edilməsidir və kəfarəsi barədə açıq bir şey gəlməmişdir, Arafədən əvvəl həcc ihramında eləmək barədə isə sarih bir şey yoxdur, əgər fərcə duxul olarsa, həcci pozulmuşdur və yenidən başlaması lazımdır. Arafədən sonra isə açıq bir şey gəlməmişdir. Eləcədə istimna, arxadan ilişki və heyvanla ilişki haqqında açıq bir şey gəlməmişdir."

"əl-Kəfi lil-Hələbi", səh: 302,
eləcədə bax: əl-Hilli, "Muxtəlif əş-Şiə", 4/152


Hürr əl-Amili "Vəsail əş-Şiə" kitabında deyir:

- وعنهم، عن أحمد بن محمد، عن أبي يحيى الواسطي، عن إسماعيل البصري عن زرارة بن أعين، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: سألته عن الدلك ؟ فقال: ناكح نفسه لا شئ عليه.

"Əhməd bin Muhamməddən, o da Əbu Yəhya əl-Vasitidən, o da İsmail əl-Basridən, o da Zarara bin Aəyəndən, o da Əbu Abdullahdan (aleyhis-sələm) rəvayət edir ki, Əbu Abdullahdan masturbasiya edən haqqında soruşdular, dedi: "Özü ilə evlənmişdir və üzərinə bir günah yoxdur."

"Vəsail əş-Şiə", 2/353

Xomeyninin "Tahrirul Vasiyle kitabindan
9 yasina çatmiş qizla ister muta(siğə) istər daimi nigah olsun cinsəl əlaqə qurmaq caiz deyil. Lakin nigahın xaricindeki faydalanmalardan; şəhvətlə toxunmaq, sürtüşmə və cisimləri birləşdirmədə bir qəbahət yoxdur. Bu qız uşağı əmzikdə olsa belə caizdir. Və əgər bir kişi 9 yaşa çatmamış qız uşağı ilə əlaqə qurarsa güclü görüşə görə günahdan başqa üzərinə bir şey düşməz
Mənbə Cild 2, səhifə 216, məsələ 12
. Əlidən rəvayət olunur ki, o dedi: "Peyğəmbərlə birlikdə səfərə çıxdım. Ona xidmət etmək üçün yalnız mən var idim. Aişə də onunla idi. Amma bizim üçümüzə yalnız bir yorğan var idi. Buna görə də üstümüzə bu yorğanı atdıq, Peyğəmbər də bizim ikimizin (Əli və Aişənin) arasında yatdı. Peyğəmbər gecə namazına qalxarkən, əli ilə yorğanın ortasından döşəyə çatana kimi əydi. (yəni aralarında sərhəd çəkdi)."("Biharul-ənvar", cild 40, səh. 2)

Həsən bin Əli babası Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) yanına kefsiz bir halda gəldi və ona gizlincə nə isə dedi. Onun(səlləlləhu əleyhi və səlləm) rəngi dəyişdi. Qalxıb Fatimənin evinə gəldi. Sonra Əli də gəldi. O Əlinin(r.a.) əlindən tutub yavaşca silkələdi və dedi: Ey Həsənin atası! Fatiməni qəzəbləndirmə! Həqiqətən mələklər onun qəzəbinə qəzəblənər, razı olduğuna razı olarlar! ("Biharul-ənvar", cild 43, səh.42)

Əbu Abdullahdan rəvayət olunur ki, o dedi:"Bir dəfə Əli bir dəstə yaxınlarının arasında olarkən, bir kişi ona yaxınlaşaraq, dedi: Ey möminlərin əmiri! Mən qulumla çirkin əməl etmişəm, məni paklaşdır. O da kişiyə iki dəfə rədd cavabı verdi. Üçüncü dəfə o gəldikdə dedi: Ey kişi! Peyğəmbər sənin kimisinə üç cür hökm verərdi. Bunlardan hansını istəsən seç: 1-qılıncla başını kəsmək; 2-dağdan başı üstə yerə atmaq; 3-odla yandırmaq. O ağlayaraq, Əlinin(r.a.) onun üçün qazdığı, içərisində alovlar olan çalanın başında durdu. Bunu görən Əli(r.a.) ağladı və dedi: Ey filankəs! Qalx! Uca Allah artıq səni bağışladı. Bir daha belə etmə!"("Əl-Kafi, cild 7, səh.201)

1- Xilafətin paytaxtını Peyğəmbərin şəhərindən Kufəyə köçürdü;
2- Peyğəmbərin(səlləlləhu əleyhi və səlləm) ona xəlifə olmaq əmrini yerinə yetirmədi;
3- Qızı Ümmü Gülsümü Ömərlə evləndirdi (Rafizilər Öməri kafir hesab edirlər)
4- Xəlifə olandan sonra övladlarına Fədəki vermədi;
5- Osmanı qətlə yetirənlərin cəzasını vermədi;
6- Öz qohumlarına vəzifələr verdi. Vəzifələr verdiyi kəslərə misal olaraq: Oğulluğu Məhəmməd bin ƏbuBəkr, əmisi Abbasın oğulları, Abdullah, Übeydullah, Qasəmə və Sümamə;
7- Hüdeybiyyədə (Peyğəmbərin (səlləlləhu əleyhi və səlləm) əmr etməsinə baxmayarq saçını qırxmadı, qurbanı kəsmədi.
8- Taravih namazını iyirmi rükət qıldırdı;
9- Bədr qazavatında Peyğəmbərə(səlləlləhu əleyhi və səlləm) sığındı;
10- Səffeyn hadisəsində Həsənlə fikir ayrılığına düşdü;
11- Vəlid bin Üqbanı cəzalandırmaq üstündə Həsənlə ixtilaf etdi;
12- Fatimə öləndən doqquz gün sonra başqası ilə evləndi ("Biharul-ənvar", cild 42, səh. 92)


Yaxınlarda bu rafizi kitablarının birindən belə bir şey oxudum:
ـ باب جواز مص الصائم لسان امرأته أو ابنته وبالعكس على
كراهية ، وعدم بطلان الصوم بدخول ريقهما مع عدم التعمّد .
محمد بن الحسن بإسناده عن محمد بن علي بن محبوب ، عن محمد بن عيسى ، عن ابن محبوب ، عن أبي ولاد الحناط قال : قلت لابي عبدالله ( عليه السلام ) : إني اقبل بنتا لي صغيرة وأنا صائم فيدخل في جوفي من ريقها شيء ؟ قال : فقال لي : لا بأس ليس عليك شيء .
ـ وعنه ، عن أحمد بن محمد ، عن الحسين ـ يعني : ابن سعيد ـ عن النضر بن سويد ، عن زرعة ، عن أبي بصير قال : قلت لابي عبدالله ( عليه السلام ) : الصائم يقبل ؟ قال : نعم ويعطيها لسانه تمصه .
ـ وبإسناده عن محمد بن أحمد ، عن محمد بن أحمد العلوي ، عن العمركي البوفكي ، عن علي بن جعفر ، عن أخيه موسى بن جعفر ( عليه السلام ) قال : سألته عن الرجل الصائم ، يمص لسان المرأة أو تفعل المرأة ذلك ؟ قال : لا بأس

"Oruclu birinin öz xanımının və ya qızının dilini sorması və ya bunun əksinin kərahiyyət ilə caiz olması və qəsdən edilmədən xanımının və ya qızının tüpürcəyini udmasının orucu pozmaması babı.
Muhamməd bin əl-Həsən isnadı ilə Muhamməd bin Əli bin Məhbubdan, o da Muhamməd bin İsadan, o da İbn Məhbubdan, o da Əbu Vələddən: "Əbu Abdullahdan, aleyhis-sələm, soruşdum: "Mən öz kiçik qızımı öpürəm və orucluyam və onun tüpürcəyindən bir şey boğazıma gedərsə?" Dedi: "Mənə dedi: "Bir eybi yoxdur, onun üzərinə bir günah yoxdur."
Eləcədə ondan, o da Əhməd bin Muhamməddən, o da əl-Hüseyndən - yəni, İbn Saiddən - o da Nədr bin Sveyddən, o da Zuradan, o da Əbu Bəsirdən: dedi: Əbu Abdullahdan, aleyhis-sələm, soruşdum: "Oruclu öpüşə bilər?" Dedi: "Bəli, sormaq üçün qadına dilini də verə bilər."
Yenə isnadı ilə Muhamməd bin Əhməddən, o da Muhamməd bin Əhməd əl-Aləvidən, o da əl-İmraki əl-Bufəkidən, o da Əli bin Cəfərdən, o da qardaşı Musa bin Cəfərdən, aleyhis-sələm: dedi: "Ondan oruclu bir kişinin qadının dilini sormasından və ya qadının bunu etməsi barədə soruşdum." Dedi: "Bir bəis yoxdur."

2- Ayətullah Hür əl-Amili
"Kitəb əs-Səum val-İtikaf"

Digər bir "ayətullaha" sual verirlər:
السؤال: ما حكم ادخال الزوجة شيء في دبر الزوج اثناء المداعبة هل هو جائز ام حرام ام يجعل الزواج باطلاً ويفصل بين الزوجين مثل اللواط؟

"Sual: Cinsi münasibət əsnasında qadının öz ərinin anusuna bir şey salmasının hökmü nədir? Bu caizdirmi, yoxsa haramdır? Bu evliliyi batil edirmi və homoseksuallıq kimi ər ilə arvadın arasını ayırırmı?"

الجواب: باسمه جلت اسمائه
لو رضي الزوج بذلك يجوز و لا يكون ذلك مثل اللواط

"Cavab: Şərəfli adlara sahib olan adı ilə!
Əgər əri buna razısıdırsa, bu caizdir və bu, homoseksuallıq kimi deyildir."

"Ayətullah" Muhamməd Sadiq ər-Ruhani

əribə fətvalar silsiləsindən....

Allahın Elçisini alçaldan adam barədə rafizilərdən “Ayətullah” Sistaninin “fətvası”
السؤال: ما حكم رجل استهان برسول الله (ص) وبأهل البيت (ع) ؟
الجواب: لا يحكم بكفره إلا إذا أعلن عداءه لرسول الله (صلى الله عليه وآله وسلم) ولأهل البيتعليهم السلام

“Sual: Rəsulullahı – sallallahu aleyhi və səlləm – və Əhli Beyti - Aleyhimussəlam- aşağılayan adamın hökmü nədir?
Cavab: Rəsulullaha – sallallahu aleyhi və səlləm – və Əhli Beytə - Aleyhimussəlam - düşmənliyini açıq şəkildə elan etmədikcə bu adamın küfrünə hökm edilməz.”
Mənbə: Sistani “həzrətlərinin” rəsmi saytı

Bakı məsçidlərinin iran köpəklərinin xidmətçi axundlarına şillə.

Комментариев нет:

Отправить комментарий