вторник, 19 июля 2011 г.

Şiə deyilənlərə öz dəlilləri ilə cavab.

Pedofil barede:
Məşhur şia alimi Yusuf Bahrani öz "Kəşkul" kitabinda rəvaət edir, necə bir dənə livatta həvəskəri, Quran ayeleri vasitesi ilə, balaca uşagi "pişirir".


"Rəvayət olunur ki Abu Navvas bir məntəgədən kecdikdə, bir dənə gözəl oglan gördü. Və dedi: " َتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِينَ "---"Yaradanların ən gözəli olan Allah nə qədər uludur!" (Muminun 14)
Uşag cəvab verdi: " لِمِثْلِ هَذَا فَلْيَعْمَلْ الْعَامِلُونَ "-"Qoy çalışanlar bunun üçün çalışsınlar!" (Saffat 61)
Abu Navvas dedi: "نُرِيدُ أَن نَّأْكُلَ مِنْهَا وَتَطْمَئِنَّ قُلُوبُنَا وَنَعْلَمَ أَن قَدْ صَدَقْتَنَا وَنَكُونَ عَلَيْهَا مِنَ الشَّاهِدِين "demişdilər: “Biz istəyirik ki, ondan yeyək, ürəklərimiz sakit olsun, sənin bizə doğru dediyini bilək və ona şahidlik edənlərdən olaq” (Maida 113).
Uşag dedi: " لَن تَنَالُواْ الْبِرَّ حَتَّى تُنفِقُواْ مِمَّا تُحِبُّونَ "--"Sevdiyiniz şeylərdən (haqq yolunda) sərf etməyincə savaba çatmarsınız" (Al İmran 92)
Abu Navvas dedi " اجْعَلْ بَيْنَنَا وَبَيْنَكَ مَوْعِدًا لَّا نُخْلِفُهُ نَحْنُ وَلَا أَنتَ مَكَانًا سُوًى "---"Bizimlə öz aranda bir vaxt təyin et. Nə biz, nə də sən vədimizə xilaf çıxmayaq. Bu əlverişli bir yerdə olsun!” (Taha 58)
Uşag dedi: " مَوْعِدُكُمْ يَوْمُ الزِّينَةِ وَأَن يُحْشَرَ النَّاسُ ضُحًى "----"Sizə verilən vədə sizin bayram gününüz və camaatın (bir yerə) toplaşacağı günorta vaxtıdır" (Taha 59)
Abu Navvas səbirli olarag 5 günü gezləyirdi. Gələndə o gördü ki, uşag obiri uşaglar ilə oynasin, və dedi: " وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُواْ ----"eləcə də əhd edəndə əhdinə sadiq olanlar" (Bagara 177)
Uşag Abu Navvas ilə gizdi olan yerə getdilər. Abu Navvas utançaginan deyə bilmirdi ki, uşag uzansun, ona gerə (belə) dedi: " الَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللّهَ قِيَامًا وَقُعُودًا وَعَلَىَ جُنُوبِهِمْ "--"O kəslər ki, ayaq üstə olanda da, oturanda da, uzananda" (Al İmran 191)
Cəvab olarag, uşag tumanini cihartdi ve dedi: "ارْكَبُواْ فِيهَا بِسْمِ اللّهِ مَجْرَاهَا وَمُرْسَاهَا"---"Gəmiyə minin! Onun (üzüb) getməsi də, dayanması da Allahın adı ilədir" (Hud 41)
Abu Navvas onun belinə dirmaşib, ona (uşaga) agri verdi.
Uşad dedi: "إِنَّ الْمُلُوكَ إِذَا دَخَلُوا قَرْيَةً أَفْسَدُوهَا وَجَعَلُوا أَعِزَّةَ أَهْلِهَا أَذِلَّةً"--- "Hökmdarlar bir ölkəyə (zorla) girdikləri zaman onu xarabazara çevirər, xalqının böyüklərini də zəlil (qul, əsir) edərlər". (Naml 34)
Yanlarinan keşən bir goja adam, Abu Navvas ilə uşagi eşidib, onlar nə ilə məşgul olurlar gördü, ve Abu Navvasa dedi: "فَكُلُوا مِنْهَا وَأَطْعِمُوا الْبَائِسَ الْفَقِيرَ "----" Onlardan özünüz də yeyin, biçarə (zavallı) yoxsullara da yedirdin!" (Haj 28)
Uşag gojaya cəvab verdi: " لاَ يُكَلِّفُ اللّهُ نَفْسًا إِلاَّ وُسْعَهَا "----"Allah hər kəsi yalnız qüvvəsi yetdiyi qədər yükləyər" (Bagara 286)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Qibla masalasi:

Əl-Məclisi demişdir: Altıncı: Ziyarəti (təvafı) edib qurtardıqdan sonra iki rükət namaz qılanın hökmü: Əgər peğəmbəri ziyarət edirsə, bu (iki rükəti) "Rövza"da qılır, imamlardan birinin ziyarətindədirsə, onda baş tərəfdə duraraq, qılır. Əgər məsciddə qılarsa, bu da caizdir. Qəbrə tərəf namaz qılmağa rüxsət verilməsi barədə də rəvayət edilmişdir. Qiblənin əks istiqamətinə də durub qılarsa, caizdir. ("Biharul-ənvar", cild 97, səh. 134)

http://www.al-shia.com/html/ara/books/behar/behar97/b11.htm

Namussuzluq nümunəsi olan şəriətdə mutə, el arasında siğə deyilən əməl barədə rafizi mollası Hufeydə Ayətullah Hairinin fətvası: “Müxtəlif qadınların və kişilərin eyni məkanda qrup halında əlaqədə olmaları caizdir” (Kitabul mut`ə səh. 147)

Küfr və şirk! Bu iki xislət şiə tayfasında sözsüz ki, vardır! Əgər bu iki sifət mövcuddursa, o zaman digər sifətlərin olub olmaması o qədər də əhəmiyyət kəsb etməz.
Baxaq görək bunların imamları haqqında etiqadları nədir?!
Kuleyni öz kitabında bir başlıq açıb və onun adını belə qoyub:
(باب)* (أن الائمة (عليهم السلام) إذا شاؤوا أن يعلموا علموا)

"Fəsil: İmamlar (aleyhis sələm) bir şeyi bilmək istəsələr biləcəklər."

Həmin fəsildə təqdim olunan budur və bu şiələrin alləməsi Məclisi bu hədisi kitabında dəlil gətirir və öz etiqadında məlun nəsranilərin əqidəsini bölüşmüşdür:

"Əhməd ibn Muhamməd bin Sənan, Yunus bin Haris bin Muğirədən və o, da bizim əshabımızdan, onların içində AbdulAlə və Ubeydə bin Abdullah bin Bəşər əl-Xasami və Abdullah bin Bəşir, Əbu Abdullahın, aleyhis-sələm, belə dediyini eşitmişlər:
"Məndə göylərdə və yerlərdə olanın elmi var, Cənnətdə və Atəşdə olanı bilirəm, eləcədə əvvəl baş verənləri və gələcəkdə baş verənləri bilirəm..."

"Bihər əl-Ənvar", 26/111
"Əl-Kafi", 1/261

Kuleyni Kəfidə Əli ibn Abu Talibdən (r.a) rəvayət edirki, o deyib ki Peyğambərin (s.a.s) eşşəyi Ufeyr intihar etmişdir . Əli dedi: “Bu eşşək dilə gəlib peyğambərlə danışmışdır: “Atam-anam sənə qurban olsun! Atam mənə, o atasından, o babasından, o da ulu babasından rəvayət etmişdir ki, Nuh ilə birlikdə gəmidə ikən, Nuh (ə) yerindən qalxmış, onu siğallayaraq belə demişdir: “Bu eşşəyin nəslindən elə bir eşşək gələcəkdir ki, peyğambərlərin ağası və sonuncusu ona minəcəkdir. Mənə son peyğambərin eşşəyi olmağı nəsib edən Allaha həmd olsun” .
Biz Kuleyninin isnad ilə rəvayət etdiyi bir hədisi qyed etdik. Gördüyünüz kimi onun isnadı tam şekildə eşşəklərdən ibarətdi. Ən gəribə odur ki belə bir rəvayət, özünü nicat  tapacaq dəstə kimi tanıyan təriqətin ən əzəmətli kitabında yer alıb. Dərd yarı tək bir eşşək olsaydı, hədisin ravilər zənciri tamami ilə eşşəklərdən ibarətdi. Ufeyr atasından, o babasından, o da ulu babasından nəql edir. Allah Əlini (r.a) eşşək və onun əcdadlarından təvayət etməkdən üstün tutub . Hədis elmi cəhətindən isə hədisdə bir çox səhv var.
Birincisi isnadda məchullar  var. Biz bilmirik o eşşəklər e`tibar olunan, hafizəsi (guclü olan) varliqlardir yoxsa yox? Biz bu eşşəklərin tərcümeyi halını yazan alim tanımıriq. Bəlkə hörmətli oxucu mənimlə birlikdə onların tərcumeyi halını Dəmirinin “Heyvanlar həyatı” ya da Cahizinin “Əl heyvanları” kitablarında axtarsaq bir məlumat əldə edə bilərik.
İkincisi, eşşək peyğambərə nə deyir? Atam-anam sənə qurban olsun! Onun ata-anası kimdir ki onları peyğambərə qurban edir?!! Sözsüz ki bu peyğambərə bir təhqirdir. Mən deyərdim ki bu bir ədəbsizlik və amoral bir hərəkətdirki yaranmışların ağasına eşşək “Atam-anam sənə fəda olsun” desin.
Ücüncüsü bu rəvayətdə ravilər arasənda yalanda ettiham olunan birisi var. O da eşşəyin babasının ulu babasıdı. Çünki o, qəti şəkildə Nuhu qörə bilməzdi. Ancaq o iddia edirdiki Nuh onun belini siğallayıb. Bu kitabın sənədlərindən bir ibrət edici numunə idi.

Əbu Cəfərdən: “Quranı, Allah Təala tərəfindən nazil edildiyi kimi tam topladığini iddia edən kəs, şübhəsiz yalançıdır.Quranı, Allah tərəfindən endirildiyi kimi toplayan yalnız Əli ibn Abu Talib və ondan sonra qələn imamlar olublar” .
Əbu Həsənə deyildi: “"Sənə fəda olum, biz Qurandan elə ayələr eşidirik ki, bizdə olan kimi deyil, biz də onları sizdən eşitdiyimiz kimi oxumağı bacarmırıq. Olmaya, biz günah işlədirik?" O dedi: "Yox, siz onları öyrəndiyiniz kimi oxuyun. Vaxt gələr, sizi öyrədəcək şəxs özü gəlib çıxar” .
Əbu Abdullah dedi: “Cəbrailin Məhəmmədə (s.a.s) getirdiyi Quran 17000 ayədir” .

Həmçinin Əlı ibn Əsbatdan ki o dedi: “İmam Rzadan dedim: “Mənim qarşıma bilmədiyim bir məsələ çıxsa, onun həllini biləni tapmasam, (yaşadığım) ölkədə isə sənin ardıçıllarından yoxdur (onda mən nə edim?). İmam cəvab verdi: “O ölkənin fəqihlərinin (yani əhli-sünnədən olan) yanına get. Öz məsələni ondan soruş. Sənə nə desə, onun əksini götür, çünki haqq ondadır” .

Cəfər Sadiq deyib ki: “Qaim (yani Mehti) gəldikdə şiələri yalan sayanları öldürəcək” .
Cəfər Sadiq deyib: “Əqər insanların hamısı bizim şiələrimiz olsaydı, onların ¾ bizə şübhə ilə yanaşardılar, ¼ isə axmaq olardı” .
Cəfər Sadiq deyib: “Allah münafiqlər barəsində ayə nazil etdikdə yalnız tərəfdar (şiə) olduqlarını iddia edənləri nəzərdə tutub” .

Musa Kazım deyib: “Əğər onları imtahan etsən (yani şiələri), onların mürtəd olduğlarını görərsən. Əgər lap araştırsan yalnız 1000 nəfər sadiq olduğunu görərsən” .
İndi isə bu kitabın məzəli və böyük bəlalı  rəvayətləri qeyd edəcəyik. İnsan bu rəvayətlərə əsaslanaraq öz dininə sitayiş edə bilməz. Ağıllı başlı insan bu kitabı öz dininin və yaxud məzhəbin ən düzgün kitabı kimi qəbul edə bilməz. Sizin vaxtınızı çox aparmamaq üçün çalışıram qisa danışım.

Qarşısını gördüyü kimi arxasını da görür. 7) Nəçisi müşk iyi verir. 8) Yerə onu (nəçisini?) örtmək və udmaq tapşırılıb.9) Peyğambərin zirehi geyəndə düz əyninə olur, insanlardan istər uzun boylu istər sədə qisa boylu bir şəxs (onu) geysə, o zireh bir qarış uzanar. 10) Və günləri bitənə qədər “muhəddəs”-dilər” .

İshaq ibn Cəfər atası imam Sadiqdən (r.a)  rəvayət edir: “(Analar imamları) doğacağı gecə evdə bir nur görünər. Bu nuru ondan və atasından başqa hec kəs görməz. Onu dünyaya gətirərkən oturaq halda gətirər.Doğuluş əsnasında (vaginada?) elə bir açıqlql olar ki, o dördbucaq şəkildə bayra cixar və yerə düşdükdən sonra yumurlanar, və hansı tərəfdə olarsa olsun, səhv salmadan Qiblə istıqamətə üzünü çevirər. Sonra üç dəfə asqırar və barmağı ilə Allaha həmd etdiyini işarə edər.Qöbəyi kəsilmiş, sünnət olunmuş, yuxarı və aşağı qabaq dişləri, azı və kəsici dişləri cixmış şəkildə dünyaya gələr. Əllərin arasından qızıl parçası kimi işıq saçır. Onun gecə və gündüz allərindən qızıl axıdır” .



“Rövdatul vaizin”də gəlib ki Əli ibn Əbu Talib doğulnda peyğəmbər (s.a.s) onun yanına getdi. Onu ayağ üstə gördü. Sağ əlini sağ qulağının üstünə qoyub azan verirdi. Hənifəliyi (İbrahim peyğəmbərin (a.s) dinini) təsdiq edib, Allahın təkliyinə və risaləsinə şəhaət verirdi. Doğulduğu gündən bunu edirdi. Sonra Əli (r.a) peyğəmbərə (s.a.s) dedi: “Oxuyum?”. O d ona dedi, oxu. Və (Əli) Tövrat, İncil, Zəbur və ur`anı oxudu .
Təbii ki İbrahimin səhifələrini unutmuşdu. Təəccüblüsüdə budurki, bunların hamısı Qur`anın nazil olmasından qabaq olub.

Əbu Abdullahdan: “Yeri daşıyan balığa elə gəlmişdir ki, o yeri öz qüvvəsi ilə daşıyır. Və ona görə Allah ölcüsü 22.5 sm balaca, 18 sm böyük bir balığ göndərdi və o balığ böyük balığın burnuna girdi. (Yeri daşıyan balığ) özünü ititirib, 40 gün belə qaldı. Allah ona rəhm edib, burnundan balaca balığı çixartdı. Allah yerə zəlzələ göndərmək istəyəndə, həmən balaca balığı yeri daşıyan böyük balığa göndərir, o diksinəndə isə, yer də titrəyir” .

Əli ibn Əbu Talibdən rəvayət olunur ki, ondan Mehdinin qeyb müddəti barədə soruşanda dedi: “6 gün, 6 ay ya da 6 il” .
Sözüm budur ki, şiələr iddia edirlər ki, Mehdi hicri ilin 260-da qeybə çekilib. İndi isə 1423  ildi  yani 1163 il keçib. Əli (r.a) isə qeybin müddətini 6 il olduğunu deyib. Nəsə indiyə qədər cixmayıb .
Kuleyni Əbu Haşim Cə`fəridən rəvayət edir: “Əbu Məhəmədə bir problem barəsində şikayət etdim. O torpağı qamçısı ilə qazıdı (mənə elə gəlirdi ki onu dəsmalla örtmüşdü) və 500 dinar (torpağdan) çixardıb dedi: “Ey Əbu Haşim götür və məni üzürlü hesab et” .
Ayaqqabının fəziləti: Xususən Amerika və Avropada ayaqqabı geyinənlər üçün. Əbu Abdullah dostunu qara ayaqqabı geydiyini gördü və dedi: “Sən niyə qara ayaqqabı geymisən? Sən bilmirsənmi ki o, gözə ziyan verir, cinsi orqanı zəiflədir, özüdə o başqalarından daha bahadır, onu yalnız ədalanan şəxs geyinər” .
Həmin səhifədə Hənan ibn Sədirdən rəvayət olunur: “Dedi: “Əbu Abdullahın yanına daxil oldum, ayağımda qara ayaqqabı var idi, mənə dedi: “Ey Hənan, sən niyə qara geymisən, sən bilmirsənmi ki onun üç xisləti var: Qayğı gətirir, eyni zamanda o zalımların geyimidir”. (Ravi): “Hansı ayaqqabını geyim?” (İmam):”Sarını gey, onun üç xisləti var. Gözü işiqlandırır, cinsi orqanı gücləndirir, qayğını qovur və o peyğəmbərlərin geyimidir” .
Əbu Abdullah deyib: “Xuff geyinmək gözü gücləndirir” (yazığ həkimlər bunu bilmirdi) və deyib ki:”vərəmdən qoruyur” .


“Kəfi” və dırnaqların qırxılması.
Kuleyni Əbu Cəfərdən rəvayət edir: “Kim Cümə günü dırnaq və bığından: “Bismillah və billah, və Məhəmməd (s.a.s)-in sünnətinə uyuğun olaraq” sözlərini deyib alsa. Və ondan heç bir qırıntı yerə düşməsə, Allah ona bir nəfər azd etmə savabını yazar və yalnız öləcəyi xəstəlikdən başqa heç bir xəstəliyə düçar olmaz” .
Əbu Abdullahdan rəvayət edir ki: “Cümə günü dırnaq tutmaq, cuzam və kör olmaqdan qoruyur” .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nar.
Əbu Abdullah dedi: “Elə bir nar yoxdur ki, onda cənnətdən bir dənən olmasın. Kəfir onu yedikdə, Allah Əzzə və Cəllə ondan çixartmaq üçün bir mələk göndərər” .
Həmin səhifədə Əbu Abdullahdan rəvayət olunur: “Kim nardan bir dənə yesə, şeytanı 40 gün xəstələndirər”. Bəlkə nar yeyən peyğəmbər olur?
Həmin səhifədə Yezid Abdulmalikdən, o da Əbu Abdullahdan: “Elə bir mömin yoxdur ki, narı tam yedikdə şeytanı onun ürəyindən uzaqlaşdırmasın , kim iki nar yesə, Allah Əzzə və Cəllə şeytanı onun ürəyindən bir il uzaqlaşdırar və o şəxs ki, Allah onun qəlbindən şeytanı bir il uzaqlaşdırsa, günah etməz. Kim ki, günah etməsə cənnətə daxil olar”.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kəfir və mömin çaylar.
Təəccüblü şeylər bitmək bilmir.
Əbu Həsəndən: “İki kəfir və iki mömin çaylar var. İki mömin çay, Fərat və misirin Nil çaylarıdır. İki kəfir çay isə Dəclə və Bəlx çaylarıdır” . Bəs Missisipi, Seyhan və Ceyhan çayları? Unudub...Ola bilər ki onlar orta, küfr ilə iman, arasındadılar.
Bu kitabda, çox ciddi bir məsələ olan “namusa toxunma” haqqında nə qəlib?
Əbu Cəfər ibn Məhəmməd Baqirən: “Ey Əbu Həmzə, and olsun Allaha, bizim şiələrimizdən başqa hamı fahişələrin övladrarıdı” .
Şiələrdən başqa hamı vələdüzinadır!! Bu hədis başqa rəvayətdə şərh olunur.



Əbu Abdullahdan: (Əbu Bəsirə dedi): Həqiqətən şeytan kişi qadına yaxınlaşdığı kimi yaxınlaşır, etdiyi kimi edir, cinsi əlaqədə olduğu kimi olur”. (Ravi) dedim: “Bu nə ilə bilinir?” (İmam cəvab verdi): “Bizə olna sevgi və nifrətlə, kim bizi sevir qulun (sperması olur) kim nifrət edər (sperma şeytanın olar)” .
Nütfə məsələsi bir kənara. Belə çıxır ki hər bir ər arvadı ilə yaxınlığ etdikdə, şeytan onlar ilə olur?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lut qövmünün əməlini edənin müalicəsi.
Ömər ibn Yeziddən: “Əbu Abdullahın yanında idim, onunla bir kişi var idi. (Kişi) ona dedi: “Sənə fəda olum, mən oğlan uşaqlarını sevirəm”. Əbu Abdullah dedi: “Və nə edirsən?” (Kişi) dedi: “Arxama alıram ”. Bu an kişi ağladı. Əbu Abdullah ona baxdı, sanki ona rəhm etmişdir, və dedi: “Ölkənə qayıtdıqda, bir yağlı dəvə (kəsilmək üçün satılan) al, onu yaxşı bağla, bir qılınc götür onun büküşünə elə vur ki, dərisi soyulsun, sonra onun üstündə isti-isti otur”.... .
İcazı verin sizə bir sual verim, ana əkiz uşağ doğsa. Aralarında beş dəqigə fərg olsa. Ananı kunyası xansı uşağın adı ilə bağlı olar?  Birinci uşağ ilə, ya da ikinci?
Kuleyni isə rəvayət edir: “Bir kişinin iki uşağı olmuşdur. Əbu Abdullah onu təbrik etdi. Sonra dedi: “Hansı böyükdür?” Dedi: “1-ci dünyaya göz açan”. Əbu Abdullah dedi: “Yox, axırıncı çixan böyükdür. Sən bilmirsən, qadın onun ilə birinci hamilə olub, o biri onun yoluna daxil olub. O cıxmayana qədər, buda çixa bilməyib. Axırıncı çixan, onların böyüyüdür” .
Yani ikinci onun yoluna girib, txac yaradıb!!! Qadının hamiləliyi sanki maşın dayanacağı imiş.

Belə hədislər həqiqətən bu kitabdadılar. Dediyimdən özüm iyrənirəm. Sadəcə bu kitabdan hamını xəbərdar etmək istəyirəm. Bilmirəm hansı ağıll ilə bu nağıllar kitabını ismanın ən düzgün kitablarından hesab etmək olar? Bu ən düzgün kitabdırsa, onda yerdə qalanlar barəsində nə deyək?
Allahdan bu yalanı nəql etdiyimə bağışlanmasını istəyirəm.
Əbu Abdullah dedi: “Peyğəmbərin yanına bir kişi qəlib dedi: “Ey Allahın elçisi, məndə kişilərdə olanın çox böyüyü var  məndə olan dişi eşşək və ya dəvə ilə yaxınlıq edim? Məndə olana qadınlar dözə bilmirlər”. Allahın elçisi (s.a.s) dedi: “Allah Təbərəkə və Taalə sənə dözə bilən məxluq yaratmadan (səni) yaratmazdı”. Kişi getdi, bir müddət keçmədi ki peyğəmbərin (s.a.s) yanına qayıtdı. Ona əvvəlki sözləri dedi. Nəni (s.a.s) ona dedi: “Sən anatnata  qarasına niyə baxmırsan?”. Kişi getdi, bir müddət keçmədi ki yenə qayıdıb dedi: “Şəhadət verirəm ki, sən Allahın doğrudanda elçisisən, sən dediyini mən etdim. Mənim halımı dözəgəyi tardım” .
Mən bilmirəm bu peyğəmbər olub yoxsa nə? O kisiyə onun cinsiyət üzvünə dözən qadını ona məsləhət verir? Özüdəki, kişi heyvanlara əl atmağa istədikdə, Nəbi (s.a.s) ona hec demir ki bu haramdı! Allaha sığınıram.

İshaq ibn İbrahim Cüfidən olan ikinci rəvayət: “Əbu Abullahın dediyini eşitdim: “Allahın elçisi (s.a.s) Ummu Sələmənin evinə daxil oldu, və bir iy iylədi (burnuna deydi). (Sonra o dedi): “Sizə Havlə gəlib?” “Hə, odur, ərindən şikayət edir”. Bu anda Havlə çixdı və dedi: “Atam anamdan mənə əzizsən. Ərim məndən üz çevirib”. Nəbi (s.a.s) dedi: “Kaşki o bilərdi sənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Qadın):”Mənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Dedi):” O sənə yaxınlaşsa onu iki mələk əhatəyə alar (yani cinsi əlaqəyə girəndə onunla iki mələk olur?), o qılıncını Allah yolunda çixartmış kimi olar, ondan ağaclardan tökülən yarpaqlar kimi günahlar tökülər. (Sonra) o qüsl alarkən günahları silinər” .
Allah özü kömək olsun! Bəzi şeyxlərin bu rəvayəti şərh verdiklərini eşitmişəm. Deyirdilər ki belə sözlər Nəbi (s.a.s)-ə yox, sərhoş adama daha uyuğun olar. Belə sözlər peyğəmbər (s.a.s)-in ağzından heç vaxt çixa bilməz.

Öskürməyin dərmanı.
Əbu Abdullahdan: “Gözəl qadın bəlğəmi kəsir. Qara qadın isə qara ödü coşdurur” .
Qaralar bağışlasın. Məni yox, Kuleynini! Mənim günahım deyil.
Bu şiə alimi peyğəmbər (s.a.s)-dən rəvayət edib ki, o qadın ilə evlənmək istədikdə, ona baxacaq bir qadın göndərirdi və ona deyirdi: “Onun “litini” (yani boğazını) iylə, iyi yaxşı olsa, onun bütün iyi yaxşı olacaq. Sonra topuğuna bax, əgər topuğu duşubsə “kəsubu” böyükdür” .
Heç bilirsiz “kəs`ub” nə deməkdi? Qadının cinsi orqanıdır. Belə söz peyğəmbər deyər? Hec adi saleh insan belə söz deməz. Şiələr bur cür hədislərə inanır? Allah gorusun!
Əbu Abdullahdan: “Yahudi və nəsrani ilə evlənmək, nəsibi (kişi yada qadın) ilə evlənməkdən daxa yaxşıdı” . Nəsibi isə onlar əhli-sünnə müsülmanları sayırlar.
Əbu Abdullah: “Bir şəxs qadın qul ilə kişi qulu ilə evlənirsə, ondan sonra o qadını istəsə. Kişi qula deyər ki ondan uzaqlaş, qadın aybaşi olduqda, onun ilə yaxınlıq edər, sonta istəsə onu qaytarar” .
 Faciə!!! Yani bir şəxsin bir kişi və bir qadın qulu var. Onları evləndirir.  Sonra bu şəxs qul qadını arzulayır, və yazıq qulun arvadı ilə cinsi əlaqədə olmaq istəyir. Qula onda uzag durmaqa əmr edib, qadın aybaşı olur və o onun ilə cinsi əlaqəyə girir. Sonta istəsə onu qaytarır!
Səffan ibn Yahyadan, imam Rzaya dedi: “Sənin tərəftarlarından biri bir məsələni səndən soruşmağı mənə əmr etdi. Özü səndən soruşmaqdan utandı”. (İmam) dedi: “Nə məsələdir?” (Ravi): “Kişi öz qadını ilə arxadan (yaxınlıq edir) olur”. (İmam): “Olar”. (Ravi):”Sən bunu edirsən?” (İmam): “Yox biz bunu etmirik” .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Əbu Abdullahdan: “Bir kişinin iki kəniz və iki azad qadın arasında yatmağının heç bir eybi yoxdur. Sizin qadınlarınlz ouyn üçündür” .Yani övrət yerləri açiq olarkən? Bu bir axlaqsızlıqdır. Kişi iki lüt qadın arasında!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Halınızı durultmaq üçün “Kəfi”-dən bir məzələi əhvalat.
Əbu Abdullah dedi: “Bir kişi öz arvadı ilə Ömərin yanına gəldi və dedi: “Bu qadınımdır. O da qaradır, məndə. O ağ uşaq doğub”. (Ömər) öz ətrafdakilərə dedi:” Nə deyiriz?”. Dedilər:”Biz deyirik onu daşqalaq etmək lazımdır.” Əri qara özü qara amma ağ uşaq doğub”. Onu daşqalaq etməyə aparanda, əmirəlmöminin (Əli) dedi: “Sizə nə olub?” Ona danışdılar. Qaraya dedi: “Qadınını ettiham edirsən?” Dedi, yox. (Əli) soruşdu:”O aybaşi olanda ona yaxınlaşmısan?” (Qara):”O mənə gecələrin birində demişdir ki, o aybaşılıdır. Ancaq mənə elə gəldi ki, o soyuqdan qorxur (yani qusl etmək istəmir) və onunla yaxınlıq etdim”. Qadına dedi: “Sən aybaşılı olanda sını yaxınlaşıb?” Dedi: “Bəli, ondan soruş mən imtina edirdim”. (Əli) dedi: “Qedin sizə bəraət var. O sizin oğlunuzdur. Qan nütfəyə üstün gəlib oda ağarıb. Hərəkət etsəydi qaralardı. Böyüyəndə qaralacaq” .
Qadın aybaşının sonunda, yaxınlıq edib, və qan artıq saralmışdır. Ona görə onun ilə cinsi əlagənin nəticəsində ağ uşağ doğulub. Deyir ki böyüyəndə qaralacaq!!!! Ağ uşağ istiyən qaralar üçün bundan yaxşi metod ola bilər? Problem ondadır ki, aybaşı olan qadın hamilə olmur!!

Həsəndən (r.a) rəvayət olunur: “Allahın iki şəhəri var. Biri şərqdə biri qərbdə. Onları dəmir divarlar əhatə edir. Hər birinin 1000 1000 (yani 1000 000) qapısı var. Həqiqətən orada 70 min min (yani 70 000 000)  dil var. Hər dildə danəşanlar var. Mən isə bütün dilləri və onlarda (şəhərlərdə) olanları bilirəm. Onlara mən və qardaşım Hüseyndən başqa höcət yoxdur” .
170 million dil bilir!!!!

Yeni əhvalat.
Məhəmməd ibn Muslim:”Bir gün Əbu Cəfərin yanında idim. Birdən divarın üstünə iki çöl qöyərçini qondular və başladılar gülüdamağa. Əbu Cəfər onlara bir saat cəvab verdi. (Yani aralarında bir saat söhbət gedirdı). Sonra qalxdılar, divara qonanda, erkək dişi ilə bir saat danışdı.. Sonra isə uçub, getdilər. (Mən) dedim: “Sənə fəda olum, bu nə quşdur?” (İmam) dedi: “Ey ibn Museim, Allahın yaratdığı quş, heyvan dan hər bir varlıq bizə Adəm oğlundan daha itaətkardır. Bu xoruz göyərçin öz qadınından (fərəsindən) şübhələnib. O da ona and içibki heç nə etməmişəm. (Fərə) dedi: “Sən Məhəmməd ibn Əliyə razısan hakim kimi?” O da razılaşdı. Mən ona dedim ki o zülm edir, və o inandı” .
Şükr olsun Allaha, yada quşların nəsli batardı!

Əbu Abdullah: “Biz bəni haşim və şiələrimiz ərəb, yerdə qalan isə bədəvidir” .
Musa Kazım deyib: “İsnanlar üç qrupdur, ərəb, ağa, və kəntoy. Biz ərəblərik, şiələrimiz ağadır, biz olmadığımız kimi olanlar kəntoydürlər”. Qureyşdən biri sual verdi: “Bəs ərəblər və Qureyş nə oldu?” (İmam) dedi: “Mən sənə dediyim kimidir” .


Əbu Abdullahdan: “Müsülman olmayanın övrətinə baxmaq, eşşəyin övrət yerinə baxmaq kimidir” .
Yani insan eşşəyə baxdığı kimi, problemsiz qeyri müsülmanın övrətinə baxa bilər.....

Şiələrin Baqirdən qabaq ki sapıqlığı.
Əbu Abdullahdan: “Əbu Cəfərdən qabaq şiələr nə həcc qaydalarını nə də halal və haramı bilirdilər. Əbu Cəfər qəlib onlara, halal və haramı, həcc qaydaları öyrətdi” .
Başa düşmədim, bəs Əbu Cəfərdən qabaq Əli ibn Hüseyn, Həsən, Hüseyn, Əli ibn Abu Talib (Allah onlardan razı olsun) nə edirdilər?

Əbu Abdullah: “Zəvvar burnunu yaxşı iydən tutar, pis iydən tutmaz” . Bu əyri bir fiqhə baxın. Heç müsülman özü özünə əzab verər? Başqa bir hədisdə, Kuleyni Əbu Abdullahdan rəvayət edir: “Uşaqlıgın yolu dörddür. Hər hansı yola spermatazoid düşsə, bir, iki, üç və dörd uşaq olar, hər yolda bir uşaqdan cox olmaz” . Yani qadın yalnız 4 uşaq doğa bilər? Bu hədisi uyduran qadının 5 uşaq döğmasını görməyib. Bir müddət əvvvəl qadın Kuveytdə 9 əkiz döğmuşdur. Dördü öldü, o (qadın) hələdə xəstəxanadadır.
“Kəfi”-dən başqa qəribə əhvalatlar.
Musa ibn Bəkrdən:” Mənə Əbu Həsən (yani birinci imam) dedi: “Sənə nə olub, salarmısan?” (Ravi) dedim: “Mənə xəstəlik dəyib”. (İmam):”Ət ye”. Mən yedim, cümədən sonra məni gördü. Mən yenə sarı idim. Dedi: “Mən sənə ət yeməyə əmr etmədimmi?” (Ravi):”Sən əmr etdiyin vaxtdan, ətdəm başqa heç nə yemirəm!” (İmam):”Onu necə yeyirsən?” (Ravi):”Suda bişirib”. (İmam):”Kəbab kimi ye”. Mən yedim, məni cağırıb cümədən sonra mənə dua etdi. Qan üzümə qayıtdı. Dedi:”İndi yaxşı” .
Əbu Abdullahdan: “Cəsurluq ürəkdədir, rəhmət və köbudluq qara ciyərdədir, həya isə ağ ciyərdədir” .
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Əbu Basir Cəfər Sadiqə dedi: “Sənə fəda olum, bizə elə ləqəb veriblər ki, belimiz bükülüb, urəklərimiz ölüb, dövlət adamları bu ləqəbə qörə qanımızı hahal bilir. Bunu onların fəqihləri hədislərində rəvayət edib”. (İmam) dedi: “Rafizilər?” Dedim:”Bəli”. (İmam) dedi:”Yox, Allaha and olsun, onlar yox, Allah sizə bu ləqəbi verib. Sən ey, Əbu Məhəməəd bilmirsənki, bəni israildən 70 nəfər firaun və qövmünü inkar edib ?” .
İmam şahid durur ki Allah onları rafizi adlandırıb.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Misir şiələrinə və şiə ilə xoş rəftar edən misir sünnilərinə.
Əbu Həsən Rzadan deyiblər ki, o deyib:”Peyğəmbər (s.a.s) dedi:”Başınızı misir ili ilə yumayın, o namusu aparır və oğraşlıq gətirir” .
Gülməli ağlamalı xəbərlərdən.
Əbu Abdullahdan:”Hüseyn nə Fatimədən nə də başqa bir qadından süd əmməyib. Peyğəmbər (s.a.s) gələrdi, baş barmağı onun ağzına qoyardı. Oda 2-3 günlük ona bəs edəcək qədər əmərdi. Hüseynin əti, peyğəmbərin (s.a.s) əti və qanından əmələ gəlib” .
Peyğəmbər (s.a.s) Hüseyni (r.a) əmizdirib??!!!

Bəla.
Əbu Abdullahdan:” Peyğəmbər (s.a.s) doğulanda neçə gün südsüz qalmışdır. Əbu Talib ona öz döşünü verdi. Allah ona (döşə) süd verdi. Həlimə Sə`diyyəni tapana qədər (Əbu Talib onu) bir neçə gün əmizdirdi” .
Ay camaat, bu nə sözdür?!!!!!! Əbu Talib peyğəmbəri əmizdirib. Əli Fatimanın (süd) əmisi olub, onunla necə evlənib? Təhqir! Yani budur, dünyada ən yaxşı kitab?!!! Bunun tayı, bənzəri yoxdur? Allah gorusun!

Şiələrin başqa təriqətlərini təkfir etmələri.
Rzadan rəvayət edirlər ki, o deyib: “Biz və bizim şiələrimizdən başqa müsəlman yoxdur” .

Bəla.
Yunis Qəsridən: “Mədinəyə qəldim və Əbu Abdullahı ziyarət etdim. Ona dedim: “Səna fəda olum, sənin yanına əldim. Ancaq əmirəl möminini ziyarət etmədim”. (İmam):”Nə pis iş gördün. Sən bizim şiələrimizdən olmasaydın üzünə belə baxmazdım. Sən mələklər lə Allah, peyğəmbər və möminlər ziyarət edəni ziyarət etmirsən?” .
Allah gorusun, Rəbb Əlinin qəbrini ziyarət edir!!!!

Şiələr vilayəti islamın rüknü kimi qəbul edir. “Islamın rüknləri şəhadət, Allahdan başga İlah olmadığına və Muhammədin peyğəmbər olmasına, namaz qilmaq, zəkat vermək, oruc tutmaq, həcc etmək, və Əli ibn Abu Talibin vilayətini (gəbul etmək). Bax (Al Kuleyni “Al Kafi” 2/18, 21, 22, 32; "Amali" şeyx Səduk s 221, 279, 510; "Rical" Kaşi s 356; "Təfsir Ayaşi" 2/117; "Tahzib" şeyx Tusi 4/151; "Biharul anvar" Məclisi 10/398, 23/69, 27/103; "Amali" Mufid s 209; "Vasael uş şia" Amili 1/13; "Mustadrak vasail" Nuri Tabarsi 1/71; "Amali" Tusi s 530; "Man la yahdurul fakih" Şeyx Saduk  1/101).
Hətta imamiyyə təriqətinə görə, vilayət ən əzəmətli rükndür!
“Zurara,  Abu Cəfərdən (a.s) rəvayət edir: “İslam beş şey üzərində qurulub: Namaz, zəkat, oruc, həcc və vilayət”. Zurara dedi: “Bunlardan hansı ən əzəmətlidir?” (İmam) cəvab verdi: “Vilayət ən əfzəlidir, və o bunların açarıdır”. Bax Kuleyni "Əl KafiI" 2/18; Məclisi "Biharul anvar" 68/332, 82/234; Əmili  “Vasael uş şia" 1/13.
İndi isə özünüz fikirləşin, İslamın ən əfzəl rüknünü Allahı tanrı və Məhəmmədi peyğəmbər olduğunu şəhadət etməyi hesab etməyib, vilayəti hər şeydən üstün tutan şiələr vilayəti inkar edənlərə hansı statusu verirlər ? Bütpərəst !
Şiələr imam As Sadiqdən rəvayət edirlər: “Əlinin vilayətini yalnız bütpərəst inkar edər”. Bax Məclisi “Biharul anvar” 27/181; Müfid “İhticac” səhifə 303.
Şiə alimi Muhaqqiq Bəhrani yazir: "Çox saylı rəvayətlərə görə İslam 5 sütun üzərində durur. Və vilayət (imamət) onların içində sadalanır. Vilayət kimi heç nəyə əhəmiyət verilməyib. O, ən əfzəldi”. Bax "Al hadaaiq al-Naazirah" 81 cild, səhifə 423.
Şeyx Səduq deyib: “Bizim etiqadımızdan, Əli (a.s)-in və ondan sonra gələn imamların imamətini inkar edən, sanki bütün peyğəmbərləri inkar edib. Əmirəlmöminini qəbul edib, imamlardan birini inkar edən, sanki bütün peyğəmbərləri qəbul edib, Muhammadı (s.a.s) isə inkar edib”. Bax Şeyh Saduk “Etiqad” səhifə 104; Həmçinin Müfid “Etiqad” səhifə 104.

Başqa bir şiə alimi şeyx Müfid deyib: “Imamiyyə həmrəydir ki, kim ki (heç olmasa) bir dənə imamın imamətini inkar etsə, (yaxud ona) tabe olmağın fərz olmasını inkar etsə, cəhənəmdə əbədi qalan kafirdir”. Bax Maclisi “Biharul anvar” cild 23, səhifə 390.
Şeyx ut Taifa ləqəbi daşıyan şeyh Tusi deyib: “İmaməti inkar etmək küfrdür, peyğəmbərliyi inkar etmək küfrü kimidir”. Bax At Tusi “Talhis Safi”4/131.
XX əsrdə yaşayan Ayətullah Abul Kasim Al Xoi deyib: “İmamların vilayətini inkar edənin küfründə şübhə yoxdu”. Bax “Misbax al fukaha” səhifə 11.
Ayətullah Şübbər yazır: “Əgər tövhidə etiqad vilayətə etiqad ilə birgə olmasa Allah-təalə onu heç kəsdən qəbul etməz. Xəbərlərin bəzilərində gəlib ki, imamların müxalifləri (yəni əhli-sünna) müşrikdirlər. Qiyamət günü tövhid kəlməsi, İmamların ardinca getməyənlərdən götürüləcəkdir”. Bax “Çəmiə-Kəbirə” ziyarətin şərhi, səhifə 99.
Məhz bu sitatlardan gün kimi aydın olur ki, imamiyyə təriqətinin nəzərində, Əhli-sünnə vəl camaat kafirdirlər və onların bizə qardaş deməsi ya savadsızlıq ucbatındandı ya da ki, “təqiyyə” deyilən yalançılıqdır.
Bu dəlilərin qabağında şiələr hərdən deyirlər ki, imaməti inkar etmək yəni onlara nifrət bəsləməkdi. Amma bu da yalandi. Gəlin baxaq imamətə etiqad deyiləndə şiələr nəyi nəzərdə tuturlar.
Ayətullah Məhəmməd Huseyn Təbatabai yazir: "Peyğəmbər də öz növbəsində, bütün İslam firqələrinin nəql etdiyi "Səqaleyn" hədisi vasitəsilə Əhli-beytin bəyanını öz bəyanı ilə eyni hüqüqa malik olduğunu bildirmişdir”. Bax "İslamda Quran" səhifə 13, Bakı, Qələm 2004 il.
Hansı əhli-sünnə tərəfdarı imam Əlinin (r.a) sözünü, Nəbi (s.a.s)-nin sözü ilə eyni hüquqa malik olduğunu deyir? Cavab, heç kəs.
Ayətullah Cəfər Sübhani yazir: "Buna görə də, məsum imamlar hər hansi bir məsələnin caiz və ya haram oldugunu buyursalar, onların buyurduqlarına tabe olmaq, dinin buyuruğuna tabe olmaqdir və bu dində bidətçiliyə şamil edilmir". Bax "Şiə əqidələrinin əsasları" səhifə 258, nəşr edən "Ümümdunya Əhli-beyt cəmiyyətinin nəşr və çap mərkəzi", 2001 il.
Ayətullah Meşkini yazır: "Cünki hz Mehdi (a) zühur edəndən sonra yalnız peyğəmbərlik mənsəbindən savayı, sonuncu peyğəmbərin bütün vəzifələrini icra edəcək. O cümlədən, O həzrətin ilahi hökmlər üzərində də hakimiyyəti olacaq, yəni zamana və cəmiyatin tələblərinə uyğun olaraq, onlara dəyişikliklər edə biləcək”. Bax "Vacib və haram" səhifə8, çap edən Daneşe həmidun.
Nəbi (s.a.s) vəfatından sonra kimin ixtiyarı var şəriətə dəyişikliklər etsin? Allah Quranda deyib: “....Bu gün dininizi sizin üçün kamil etdim, sizə olan nemətimi tamamladım və sizin üçün din olaraq İslamı bəyənib seçdim..”. Bax Quran 5/3.
Sual: Nəyə görə onlar yalan danışırlar??? Ona görə ki şiəlar öz batil təriqətinə avam insanları dəvət etmək üçün, deyə bilməzlər ki, dünyanın 80% müsəlmanları onların nəzərində kafirdirlər! Heç vaxt yadınızdan çıxartmayın ki, şiə dinin 9/10 təqiyyədir
  “Kəfi” 8 çild,  193 səhifə.
  “Ənvaru nu`maniya” 1 çild, 81 səhifə.
  “Ənvaru nu`maniya” 1 çild, 63 səhifə.
Bunu uyduran şəxs yadindan cihardıb ki Əli (r.a) öz Fatimadan (r.a) olan qızını Ömərə (r.a) ərə verib.

Əhli-Beyt
əhli deyənlərin nəzərinə

2 комментария: