вторник, 19 июля 2011 г.

Şiə deyilənlərə ay nə bilim Əhli-Beyt əhliyik deyənlərə dünya boyda böyük bir daş. Ağır olsun.

Müqəddimə
Allaha şükür olsun! Mərhəmət peyğəmbəri Məhəmməd əl-Mustafaya, onun pak, mömin nəslinə və əshabələrinə Allahın salavatı və salamı olsun!
İndiki vahtda gecə-gündüz şiyə-sünni birliyinə cağıran insanlar var. Biliyi olmayan şəhs “islam birliyi”, “müsülman arasinda vəhdət” kimi şuarlara aldanıb, xəmin yola (yanı birliy yoluna) cox gözəl baxıb, və bu iki din arasında olan (yani islam və şiyəlik arasında) fərgləri üzə cixardan insanlara cox pis baxır. Amma rədd olsun o birlik ki, Islamın alçaldılması hesabına olacaq. Məhv olsun o ittifaq ki, Məhəmməd peyğəmbərin (s.s), onun əshabələrinin, qadınlarının (Onların hamısına Allahın salavatı və salamı olsun!) namusu hesabına bina olacaq.
Bu balaca kitabda, şiyə tərigətin əsas kitabı olan, Məhəmməd ibn Yagub Al Kuleyni tərəfindən yazılan, “Əl Kəfi” kitabı barəsində söhbət açılacag.
Bu kitabın tərcüməsini edən qardaşa, və ona kömək yetirən müsülmanlar üçün dua edirəm ki, Allah giyamətdə mizanda savablarini bol-bol artırsın, və onların günahlarını bağışlasın.
Kitabda Vasif Məmmədəliyev və Ziya Bünyadovun Quran tərçüməsi istifadə olunub.
Bacardiğim qədər çalıştım kitabın mətnini faydalı dipnotlar ilə açiğlayım.Yardım Allahdandır!
Müəllifin dipnotları altında xətt çekilib, Anar qardaşımız tərəfindən olunan qeydlərin axırında (Mütərcim)yazılıb,  qalan izahları isə, mən Allahın zəlil qulu etmişəm.
Şübhəsiz ki, heç bir iş nöqsansız deyil, o çümlədən bu işimiz. Pak və nöqsansız olan isə yalnız Allahdır.
Hər bir qeydlərivizi, və təkliflərivizi bu ünvana yolayın. rafidadestroyer@yahoo.co.uk                                       
                                                                                                          Abu Əli “Əfəndi” Abdulla Al Ujari. 
Müqəddimə
Bismillahi Rahmani Rahim. Peyğambər və Nəbilərin ən şərəflisi olan, ağamiz Məhəmmədə, onun ailəsinə və səhabələrin hamısina Allahın salamı və xeyr duası olsun.
Bu yazı mənim hörmətli şeyxim Usman Xəmisin bəhrələrindən biridir. Allahın köməyi və öz biliyin genişliyi sayəsində, bu hagda geniş söz söyləmişdir. Onlari sizə 12 imam şiyələrinin ən mühüm və dəqiq kitabı olan “Əl Kəfi”-yə səyahət adi altinda yazılı sürətdə təqdim edirəm .
(Tapmağa hasant olsun deyə) internetdə olan “Kəfi” kitabından şeyxin nəql etdiyi rəvayətləri burada getirirəm. Bu yazı, təmami ilə şeyxin fəsil və səhifə nəql etdiyi kimidir. Eyni zamanda, şeyxin muhazizə formasında söylədiyi üçün istifadə etdiyi ləhçə sözlərini, mənanı deyiştirmiyəcək şəkildə əvəz etmişəm . Mən, təqdim etdiyi (elmi bəhrələri) və etməkdə olduğuna görə Allahdan hörmətli şeyximizə ən yaxşı ödənişi (savabı) diləyirəm. Eyni zamanda bizidə bu əcrdən məhrum etməməyi diləyirəm. O, Eşidən və dualara cəvab verəndir.
                                                                                                                                                  Abu Badr 

Müqəddimə.
Allahıin adı ilə. Əssələmu aleykum va rəhmətulah. Allah sizi saxlasın qardaşlar. Mən, bizi və sizi, Allahın sevdiyi və razı qaldığı şeylərə muvəffəq etməyi Ondan diləyirəm. Allaha həmd olsun! Aləmlərə rəhmət olaraq göndərilən peyğambərimiz Məhəmmədə, ailəsinə və səhabələrin hamısina Allahın salamı və xeyr duası olsun.
Əcəmlər Buveyh dövləti zamanında şiəliyi yaymağa başladılar. Bu hicri təqvimi ilə 4-ci əsrdə baş vermişdir. Onlar peyğambərin (s.a.s) ailəsinin etmədiyı şirk və yalanları, onların adına yazıblar. İnşAllah bu gecə biz onları sizə aciğlayarıq. Əfsuslar olsun ki bəzi insanlar bu yalanlara inanmışlar. Buna ən yaxşi misal, 12 imam şiələrinin əksər alıimləri düzgün saydığı, əlimizdə olan “Əl Kəfi” kitabıdır. O kitabın hamısının düzgün olmadiği deyərkən, “Kəfi”-nin onlarda umumən ən düzgün kitab oldüğünü təsdiqləyirlər.Umumi rəyə görə, bu kitab, bu sapıq dəstənin hər hansi başqa kitabı ilə muqaisə oluna bilməz. Bu kitabın müəlifi əcəmlərdən  biridir. Adı Məhəmməd ibn Yaqub Kuleynidir. Bu kitabı nə Əli ibn Abu Talib (r.a) nədə onun övladları yazdığını bilərək, bu əcəmi bu kitabı özü yazmış və yazdiğlarını onlara (Əhli-beytə) hec bir sənəd olmadan, yalandan nisbət edib.Məhəmməd ibn Həsəndən rəvayət olunurdıki: “Atam Əbu Cəfərə ikinciyə dedi: “Sənə fəda olum, bizim şeyxlərimiz Əbu Cəfər və Əbu Abdullahdan rəvayət etmişlər, o vaxtlar isə təqiyyə güclü idi. Ona görə də onlar kitablarını gizlətmişlər, sizlərdə onlardan rəvayət etməmisiz. Onlar öləndə, kitabları bizə gəlib catıb. (O) dedi: “Onunla söyləmişlər, oda haqdtir”. Deməli, əgər onlarda Cəfər Sadiq və onun atası Məhəmməd Baqirə çatan bir başa isnad yoxdursa Həsən, Huseyn, Əli ibn Abu Talibə (Onların hamısına Allahın salavatı və salamı olsun) və Məhəmməd peyğambərə (s.a.s) çatan isnad haradan ola bilər? Onlar iddia edirlər ki, bunu təqiyyə ucbatından ediblər. Eyni zamanda iddia edirlər ki, şiələr öz elmlərini təqiyyə aradan qalxdığı üçün yalnız Cəfər Sadiqin dövründə üzə çixara bilmişlər. Bax belə biz bitmək bilməyən təzadlarla üzləşirik.
                                                                                                                                            Usman Xəmis.  
                     
Kuleyni kimdir?
Məhəmməd Yaqub Kuleyni, İrandaki Kuleyn şəhərində anadan olub. O, Kuleyni və Razi kimi tanınıb. Onu həmçinin Əbu Cəfər Avar Sələsli Bağdadi kimidə tanınır. Öz vaxtında şiyələrin Reydə şeyxi və hörmətli şəxsiyyəti olmuşdur.  Onun məclislərində elm tələbələri ilə səyahət eləyən alimlər olmuş və onun halqalarında ondan dərs və məsləhət almaq üçün iştirak etmişlər. Şiələrə görə, o dərin bilikli alim, etibarli hədisçi, ədalətli və dəyərli söz sahibi idi . Onlara görə, Kuleyni imami fəqihlərin şeyxi, böyük elm sahibi və fəzilətli ədəb sahibi hesab olunur. Bundan əlavə o, ixlas, ibadət, zahidlik və bilik numunəsi idi.
Nəcaşi onun haqqinda deyib: “Dövründə bizim məzhəbin Rey kəndindəki ustadı və ən məşhur şəxsi idi. Hədis sahəsində insanların arasında ən güvənilən və ən sağlam adam idi”. Tusi deyib: “Güvəniləndir, rəvayətləri bilir”. İbn Taus deyib: “O, etibarliğina ittifaq olunmuş, şeyx Məhəmməd ibn Yaqub Kuleynidir”. Tibbi onu ümmətin islahatcilarından, hesab edir, özüdə yüzlüyün əvvəlində, 4-çü yüzlüyü nəzərdə tuturam . Bu Kuleyni şiə nəzərində yaman güvənilən sayılıb. Mirzə Abdulla Əfəndi onun haqqinda belə demişdir: “İslamın güvənci (sik`atul islam), islamın e`tibarlı haqqında soruşsan, deyərlər ki (bil ki) o, Kuleynidir”. Abdulla Şuştari deyib: “O, islamın e`tibarlı (sik`atul islam), insanların numunəsi və elmlərin elmmidir. Kütlə və seçilmişlərin böyük öndəri şeyx Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Yaqub Kuleynidir.

“Əl Kəfi” kitabının imami şiələrin yanında dərəcəsi.
Kuleyni hicrətin 329 ilində vəfat edib. Ancaq onun ölüm tarixində ixtilaflar var. Bu adam “Kəfi” adlanan kitabı toplamışdır. Bu hədislər toplusu imami şiələrində ən doğru kitab hesab olunur.  Geyd etmək lazımdı ki , bununla yanaşi onların bəziləri bu kitabı tam səhih olduğunu hesab etmiş, bəziləri isə, o kitabda ağla siğmayan səhvləri gördükləri zaman, onun tam səhih olduğunu inkər etmişlər. Ancaq hər halda bu kitab onların ixtilafsız olaraq ən yaxşı və ən düzgün kitabı hesab olunur. Bu kitabın müəllifi haqda onların alimlərinin söylədiklərini nəql etdikdən sonra, onların alimlərinin  bu kitab haqda söylədiklərini nəql edirəm.
“Müstədrək” kitabın muəllifi olan Nuri Təbərsi deyib: “Dörd kitab  arasında “Kəfi”, ulduzlar arasında günəş kimidir. Əgər insaflı adam onu dərindən araştirsa, oradakı əhad sənədlərinin vəziyyətini araştirmadaqdan əl kəcər . Yalnız e`tibar əldə edər, onun düzgünlüyü və subutu barədə həmən şəxsdə arxayınliq əmələ gələr” .
Hurr Amili deyib: “Dörd kitab sahibləri və onların bənzərləri öz kitablarınin subut, düzgünlük və usuluna şahidlik ediblər. Onlar etibarlı olduqları üçün nəql, rəvayət və  sözlərinin qəbul olunması vaçibdir” .
“Muraçiat” kitabınin müəllifi Əbdulhuseyn Şərəfutdin Müsavi deyib: “Kəfi, İstibsar, Təhzib, Mən lə yahduruhul faqih, mütəvətirdilər . Tərkibləri şübhəsizdi. Kəfi isə onların ən əzəmətlisi, ən gədimi, ən yaxşısı və ən kəmilidir” .
Məhəmməd Sadig Sadr deyib: “Oxucunun mütaliəsi üçün laiqdilər. Şiələr bu dörd kitaba etibar edən toplumdur, onlarda olan rəvayətləri səhih saysalarda, onların əhli-sünnədən olan gardaşları kimi onlara (yani dörd kitaba) səhih adıni verməmişlər” .
Kitabın müəllifi Kuleyni, bu əsərin yazılma səbəbini soruşan şəxsə demişdir: “Dedim: Sən, sadiglərdən gələn səhih xəbərlərlə din elmini öyrənib onunla əməl edən, düz yola gəlmək istəyənin ona müraciət edəcəyi və öyrəncin kifəyətlənəcəyi din elmlərini özündə toplayan yetərli (Kəfi) vasitənin olmasını istəməzsən” .
Kəfi kitabının tədqiqatçısı Nəini demişdir: “Kəfinin isnadını araşdırmaq aciz insanın işidir” .
Kəfinin (başqa) tədqiqatçisi Əli Əkbər Gifari demişdir: “Şiə toplumu və imamət əhli bu kitabın üstün olmasında, və onun xəbərlərinə e`tibar edib onun hökmləri ilə əməl etməkdə ittifaq etmişlər. Onlar, onun dərəcə və dəyərinin uca tutulmasında həmrəydilər ki, bu kitab kəmillik və zəbt cəhətdən tanılmış e`tibarlı şəxslərin rəvayətlərinin cəmləndiyi bir yerdir. Və bu günə kimi o kitab, şiələrdə başqa hədis üsulu kitablarından ən üstün və ən gözəl sayılır” .
Müfid deyib: “Kəfi şiələrin ən parlaq və ən faydalı kitabıdır” .
Feyz Kaşani şiə kitabları haqqında deyib: “Kəfi artıq əskik şeylərdən təmiz olduğu və üsulu əhatə etdiyi üçün onların ən şərəflisi ən e`tibarlısı, ən kəmili və ən yaxşı cəm olunmuşudur” .
Məclisi deyib: “Kəfi kitabı üsülların ən yaxşı toplanmışı və ən dəqiqidir. Nicat tapacaq dəstənin ən yaxşı əsəridir” .
Məhəmməd Əmin Əstərəbadi deyib: “Biz öz şeyxlərimizdən və alimlərimizdən bu kitaba tay olacaq kitabın islamda tə`lif olunmadığını eşitmişik” .
Abbas Qummi isə deyib: “Kəfi  islam kitabların ən parlağı və imamiyyə kitablarının ən əzəmətlisidi. Onun kimi kitab imamiyyədə təlif olunmamışdır” .
Şiələr desələr ki, bu kitab tam səhih deyil, içində həm zəif, həmdə səhih hədislər varsa, bu “Kəfi”-yə tam inanan axbari və başga şeyxlər kimi alimlərin sözlərinə muhalif olacaq. (Muasir) şiələr “Kəfi”nin hamısını düz saymasalarda, icma ilə onu şiələrin ən düzgün kitabı hesab edirlər .
Onlar o kitabı yaxşı əsər sayıb nəinki şiələr, hətta bütün islam aləmində ona tay olacaq kitab olmadığını deyirlər. Ona görə onların indiki tacları deyir: “Yetər ki biləsən: Şiələrin ən əzəmətli kitabı Kəfidir, və deyirlər ki onda minlərlə yalan var” .
Bu kitabın onlarda ki məqam və dərəcəsini bildikdən sonra, gəlin bu kitabın özünə səyahət eləyək. “Kəfi”-də gələn dəhşətli və komik rəvayətlərlə kifayətlənəcəm. Əgər şiə aləmində bütün komik rəvayətləri qeyd etmək istəsəydim, şiələrdə mötəbər sayılan: “Ənvaru Numaniya”, “Biharul ənvar”, “Səluni qəblə ən təfqiduni”, “Mədinətul məaciz”, “Zəhrurrabiz” və başqa etibarlı kitablarına muraciət edərdim. Ancaq mən onların ən düzgün kitabını nəzərdə tutmuşam. Oradan, nəinki peyğambər (s.a.s) və onun ahli-beytindən (r.a), heç adi bir ağıllı adamdan əmələ gəlməsi mümkün olmayan bəzi şeyləri çixartdım. Onların başqa kitablarından neisə qeyd etsəm çox təəccüblənərsiz. Ancaq məqsədimiz ixtisardı. Ona görə nəinki Kəfinin hamısından, əksinə onun bir hissəsindəkilərlə kifayətlənəcəm. Yardım Allahdandır.

1) Bu kitabın sənədi, və isnad qeyd olunan adamları.
Kuleyni Kəfidə Əli ibn Abu Talibdən (r.a) rəvayət edirki, o deyib ki Peyğambərin (s.a.s) eşşəyi Ufeyr intihar etmişdir . Əli dedi: “Bu eşşək dilə gəlib peyğambərlə danışmışdır: “Atam-anam sənə qurban olsun! Atam mənə, o atasından, o babasından, o da ulu babasından rəvayət etmişdir ki, Nuh ilə birlikdə gəmidə ikən, Nuh (ə) yerindən qalxmış, onu siğallayaraq belə demişdir: “Bu eşşəyin nəslindən elə bir eşşək gələcəkdir ki, peyğambərlərin ağası və sonuncusu ona minəcəkdir. Mənə son peyğambərin eşşəyi olmağı nəsib edən Allaha həmd olsun” .
Biz Kuleyninin isnad ilə rəvayət etdiyi bir hədisi qyed etdik. Gördüyünüz kimi onun isnadı tam şekildə eşşəklərdən ibarətdi. Ən gəribə odur ki belə bir rəvayət, özünü nicat  tapacaq dəstə kimi tanıyan təriqətin ən əzəmətli kitabında yer alıb. Dərd yarı tək bir eşşək olsaydı, hədisin ravilər zənciri tamami ilə eşşəklərdən ibarətdi. Ufeyr atasından, o babasından, o da ulu babasından nəql edir. Allah Əlini (r.a) eşşək və onun əcdadlarından təvayət etməkdən üstün tutub . Hədis elmi cəhətindən isə hədisdə bir çox səhv var.
Birincisi isnadda məchullar  var. Biz bilmirik o eşşəklər e`tibar olunan, hafizəsi (guclü olan) varliqlardir yoxsa yox? Biz bu eşşəklərin tərcümeyi halını yazan alim tanımıriq. Bəlkə hörmətli oxucu mənimlə birlikdə onların tərcumeyi halını Dəmirinin “Heyvanlar həyatı” ya da Cahizinin “Əl heyvanları” kitablarında axtarsaq bir məlumat əldə edə bilərik.
İkincisi, eşşək peyğambərə nə deyir? Atam-anam sənə qurban olsun! Onun ata-anası kimdir ki onları peyğambərə qurban edir?!! Sözsüz ki bu peyğambərə bir təhqirdir. Mən deyərdim ki bu bir ədəbsizlik və amoral bir hərəkətdirki yaranmışların ağasına eşşək “Atam-anam sənə fəda olsun” desin.
Ücüncüsü bu rəvayətdə ravilər arasənda yalanda ettiham olunan birisi var. O da eşşəyin babasının ulu babasıdı. Çünki o, qəti şəkildə Nuhu qörə bilməzdi. Ancaq o iddia edirdiki Nuh onun belini siğallayıb. Bu kitabın sənədlərindən bir ibrət edici numunə idi.

Kitabda kecən komik ravayətlərdən.
Əbu Cəfər və Əbu Abdullahdan: “İnsanlar Allahin elçisini yalan saydiqda, Allah yer üzündəkilərini Əlidən başqa məhv etmək istədi. Onun sözünə əsasən “Onlardan üz çevir, sən danlanmazsan”. Sonra onun (Allahın) ağlına (başqa bir fikir) gəldi və möminlərə rəhm etdi. (Sonra isə) peyğambərə buyurdu: “Yada sal, həqiqətən yada salma möminlərə fayda verər” .
Bu kitabın (yani Kəfinin) böyük bəlalardan biridə budur ki, rəvayətlərində Allahin kitabına tə`n edirlər.
Əbu Cəfərdən: “Quranı, Allah Təala tərəfindən nazil edildiyi kimi tam topladığini iddia edən kəs, şübhəsiz yalançıdır.Quranı, Allah tərəfindən endirildiyi kimi toplayan yalnız Əli ibn Abu Talib və ondan sonra qələn imamlar olublar” .
Əbu Həsənə deyildi: “"Sənə fəda olum, biz Qurandan elə ayələr eşidirik ki, bizdə olan kimi deyil, biz də onları sizdən eşitdiyimiz kimi oxumağı bacarmırıq. Olmaya, biz günah işlədirik?" O dedi: "Yox, siz onları öyrəndiyiniz kimi oxuyun. Vaxt gələr, sizi öyrədəcək şəxs özü gəlib çıxar” .

Allah Təbarəkə və Təalənin kitabının təhrif olunmasına iddiasına qəlincə:
"Səlim ibn Səlmə demişdir: "Bir dəfə bir nəfərin Əbu Abdulla əleyhissəlama Qurandan başqala-rının oxuduğuna bənzəməyən bəzi şeylər oxuduğunu eşitdim. Əbu Abdulla əleyhissəlam dedi: "Müdafiəçimiz zühur edənədək bu qiraətdən imtina edib sən də camaat oxuyan kimi oxu. Qiyamətdən sonra isə Qüdrət və Cəlal sahibi Allahın Kitabı Onun Özünün istədiyi kimi oxunacaq". Sonra o, Əli əleyhissəlamın yazdığı müshəfi çıxardı və dedi: "Əli əleyhissəlam onu yazıb qurtarandan sonra adamlara göstərib demişdir: "Bu, Qüdrət və Cəlal sahibi Allahın Məhəmməd səlləllahü əleyhi və alihiyə nazil etdiyi Kitabıdır. Mən onu iki lövhədən toplamışam". Camaat demişdir: "Budur, bizdə Quranın toplandığı müshəf var, bizim ona ehtiyacımız yoxdur". O demişdir: "Onda siz onu bu gündən sonra heç vaxt görməyəcəksiniz. Mənim borcum onu toplayandan sonra sizə göstərmək idi ki, oxuyasınız".
Əbu Əbdullahdan: “Həqiqətən Fatimanın mushafı də bizdədir. Siz heç bilirsiz Fətimanın müshəfi nədir?” Dedim (yani ravi dedi): “Fətimanın müshəfi nədir?”. Buyurdu ki: “Sizin bu Quranınızın üç qatını əhatə edən müshafti. Allah and olsun ki, içində Quranınızdan bir hərf belə yoxtu” .
Bu onların təhrifə dəlalət etdiyi hədislərin bir necəsi:
Əbu Basir Əbu Abdullaha dedi: “Sənə fəda olum bu ayəni: “Biri vaqe olacaq əzab barədə soruşdu. (O əzabı) Əlinin vilayətinə inanmayanlardan (kafirlərdən) dəf edə biləcək bir kimsə yoxdur!”- biz belə oxumuruq.Dedi: “And olsun Allaha Cəbrail Məhammədə elə nazil edib, və Fatimanın kitabında belə sabit olmuşdur” .
Əbu Abdullah dedi: “Cəbrailin Məhəmmədə (s.a.s) getirdiyi Quran 17000 ayədir” . Buda şəksiz, Quranın üç mislidir. Məlumdur ki, Quranın ayələrinin sayı altı mindən bir az çoxdur. Deməli söhbət onların iddia etdikləri Fatimənin (r.a) müshəfi barəsində qedir.
Kuleyni öz kitabında “Vəhy edildiyi kimi, Quranın hamısını, ancağ imamlar toplamışlar” -adlı bir başlıq qoymuşdu.
Allah Təbarəkə və Təalənın kitabının təhrif olması barədə sizə bir neçə bənd oxuyuram.
Zeyd ibn Cəhmdən: Dedi: “Əbu Abdullaha: “Qoy imamlar sizin imamlardan daha üstün olsun” -oxudu. Dedim: “Sənə fəda olum, imamlar?” Cəvab verdi: “And olsun Allah imamlar!” Dedim: “Biz onu “ərba” oxuyuruq”. Dedi: “Ərba yox, və əli ilə işarə etdi” .
Əbu Abdullahdan: “(O) dedi: Ayə belə enib: “Hər kəs Allaha və Peyğəmbərinə Əli və imaların vilayət məsələsində itaət etsə, böyük bir səadətə nail olar” .
Əbu Abdullahdan:  (Bu ayəni oxuyub)“Doğrusu, bundan əvvəl Adəmə də Məhəmədi, Əlini, Fatimanı, Həsəni, Hüseyni və onların nəslini (unutmamağa) tövsiyə etmişdik. Lakin o (tövsiyəmizi) unutdu”-(sonra imam dedi): “Allah and olsun ki, Məhəmmədə (ayə) belə nazil olmuşdur” .
Əbu Cəfərdən: “Cəbrayil Məhəmmədə (s) bu ayəni belə nazil etmişdi: “Həsəd apardıqları üçün Allahın Əli barəsində  nazil etdiyini inkar edərək özlərini satmaqları nə pis bir şeydir” .
Əbu Əbdullahdan : “Cəbrayil Məhəmmədə (s) bu ayəni belə endirmişdi: “Əgər bəndəmizə Əli haqqında nazil etdiyimizə şəkkiniz varsa, siz də  ona bənzər bir surə gətirin” .
Sözsüz ki, bu sözlərinin hamısı Əbu Abdullahin (Cəfər ibn Sagidın) adından söylənilən yalanlardır. Biz bunu söhbətimizin əvəlində demişdik. Əbu Cəfər (Məhəmməd Baqir) və umumən Məhəmməd peyğambərin (s.a.s) əhli-beytindən olan başqa imamların adından söylənilən yalanlardır. Allah bu yalanı uyduranlara lənət etsin!
İmam Rzadan (Əli ibn Musa) rəvayət ediblər ki: “Müşriklərə ağır gəldi Əlinin vilayəti. Özlərini (onları) dəvət etdiyin”-Allahın ayəsi barəsində buyurub: “Bu ayə hifz edilmiş kitabda bu şekildədi” .
Əbu Cəfərdən (Baqir)-dən rəvayət edirlər: “Aşağdaki ayə, Məhəmməd (s.a.s)-ə bu şəkildə nazil olmuşdu: “Lakin Məhəmmədin əhli-beytinə zülm edənlər özlərinə deyilmi sözü başqası ilə deyişdilər. Və biz Məhəmmədin Əhli-beytinə qarşı zalım olanlara etdikləri zülmə görə, göydən cəza nazil etdik” .
Bir kişi Əbu Abdullahın yanında oxudu: “De: “İstədiyinizi edin. Allah, Onun Peyğəmbəri və möminlər əməllərinizi görəcəklər”. Buyurdu ki: “Burada belə deyil. Həqiqətən burada belədi “və məmünlar  əməllərinizi görəcəklər” Və məmunlar bizik” .
Əbu Həsən Maridən: “Mən sizə nə bir zərər, nə də bir xeyir vermək qüdrətinə malik deyiləm!” “Məni Allahdan heç kəs qurtara bilməz və mən də Ondan başqa heç bir sığınacaq tapa bilmərəm! Allah dərgahından olanı və Onun Əli haqında göndərdiklərini təbliğ etməkdən başqa (əlimdən bir şey qəlməz)” (Ravi imamdan soruşdu) “Ayə belə nazil olub?” İmam dedi: “Bəli” .... Sonra imam buyurdu: “Ya Məhəmməd Onların sənə varisin haqqında deyəcəklərinə səbr et. Onlardan gözəl tərzdə ayrıl! Yalan sayan var-dövlət sahiblərini mənə tapşır və onlara bir az möhlət ver!” . (Ravi) dedim: “Belə nazil olub?”. Dedi: “Bəli” .
Bu təhrifə aid misallardan bir neçəsi idi. Əgər biz bu gecə bu xəbis kitabda Quranin təhrifinə aid hamısını oxusaydiq, səhərə qədər elə bunun ilə məşqul olardık. Ancaq ümid varam ki, bu misallar kifayətdir .

Əhli-sünnəyə muxalif olmaqda hərislik.
Əbu Abdullahdan rəvayət edirlər ki, o deyib: “Əgər kiminsə öz qardaşı ilə  bir məsələ problem olsa, o məsələni həl etmək üçün öz qardaşını (yani şiyələrdən) cağırsın ki, onların arasında hökm versin. Və bunlara (yani əhli-sünnəyə) məsələni təqdim etməkdən vaz keçsin. Yoxsa o, Allahın buyurduğu şəxslər kimi olar: “Sənə nazil edilənə və səndən əvvəl nazil edilənlərə  iman gətirdiklərini iddia edənləri görmürsənmi? Onlar Tağutun hüzurunda mühakimə olunmaq  istəyirlər. Halbuki onlara inanmamaları əmr olunmuşdur” .
Kəfidən başqa mənbələrdə bu məsələni təsdiqləyir. Əbu Abdullah Cəfər ibn Sadiqdən rəvayət var ki o deyir: “Əgər siz iki müxtəlif hədislə rastlaşsanız, Allahın kitabında heçnəyə rast gəlməsəniz umumi xəbərlərlə (yani əhli-sünnə ilə) tutuşdurun. Əgər onların hədisləri ilə uyuğun qəlsə onu (məsələni) atın, onların hədislərinə zidd olsa (onda) götürün” .
Həmçinin Əlı ibn Əsbatdan ki o dedi: “İmam Rzadan dedim: “Mənim qarşıma bilmədiyim bir məsələ çıxsa, onun həllini biləni tapmasam, (yaşadığım) ölkədə isə sənin ardıçıllarından yoxdur (onda mən nə edim?). İmam cəvab verdi: “O ölkənin fəqihlərinin (yani əhli-sünnədən olan) yanına get. Öz məsələni ondan soruş. Sənə nə desə, onun əksini götür, çünki haqq ondadır” .
Müsəlman bir kənəra, heç ağilli insan belə söz deyər?

Kəfidə yalan haqqında.
Cəfər Sadiq deyib: “Allah, insanlarda bizə qarşı qəzəb yox, sevgi yaradan qula rəhm etsin. Allah and olsun ki, sözlərimizin gözəlliyini görsəydilər, onları əziz tutardılar. Heç kəsdə onlara bir şey əlavə edə bilməzdi. Ancaq indi, bir nəfər söz eşidən kimi ona on dənəsini əlavə edir” .
 Cəfər Sadiq deyib: “Kim öz adına bu işi çixsa yalan deyib . Qoy şeytan onun yalanına ehtiyac duyusun” .
Cəfər Sadiq deyib ki: “Qaim (yani Mehti) gəldikdə şiələri yalan sayanları öldürəcək” .
Cəfər Sadiq deyib: “Əqər insanların hamısı bizim şiələrimiz olsaydı, onların ¾ bizə şübhə ilə yanaşardılar, ¼ isə axmaq olardı” .
Cəfər Sadiq deyib: “Allah münafiqlər barəsində ayə nazil etdikdə yalnız tərəfdar (şiə) olduqlarını iddia edənləri nəzərdə tutub” .
Musa Kazım deyib: “Əğər onları imtahan etsən (yani şiələri), onların mürtəd olduğlarını görərsən. Əgər lap araştırsan yalnız 1000 nəfər sadiq olduğunu görərsən” .
İndi isə bu kitabın məzəli və böyük bəlalı  rəvayətləri qeyd edəcəyik. İnsan bu rəvayətlərə əsaslanaraq öz dininə sitayiş edə bilməz. Ağıllı başlı insan bu kitabı öz dininin və yaxud məzhəbin ən düzgün kitabı kimi qəbul edə bilməz. Sizin vaxtınızı çox aparmamaq üçün çalışıram qisa danışım.
Kuleyni “Kəfi”-də Həbabə Valibieyyədən rəvayət edib: “Mən əmirəlmöminin Əli ibn Əbu Talibə dedim, Allah sənə rəhm eləsin, imamlığın nişanəsi nədir?” Dedi: “O daşı məmə qətir”-və əli ilə daş işarə etdi. O daşı ona qetirdim, öz (üzüydə olan) möhürü ilə onu möhürlədi. Sonra mənə dedi: “Ya Habəbə, agər imamlığı iddia edən bir nəfər gördüyün kimi (o daşı) möhürliyə bilsə, bilki o imamdır, ona tabe olmaq vacibdir, imam nə istəsə, o ondan qaça bilməz (yani istədiyi şey alınar). Habəbə dedi ki: “(Bir müddət keçdikdən) sonra getdim Həsənin yanına. O əmirəlmümininin məclisində idi. (Mənə) dedi: “Ey Habəbə Valibiyyə”. Dedim: “Bəli ağam”. İmam dedi: “Səndə olanı mənə ver, məndə verim. O, əmirəlmuminin kimi onu (daşı) möhürlədi”. (Ravi davam edir):” Sonra gettdim Hüseynin yanına. O Allahın elçisinin məclisində idi. Yaxınlaşıb (oturanları) salamladı.  Və dedi: “Nişanədə istədiyinin dəlili vardır . Sən imamalığın nişanəsini istəyirsən”. Cəvab verim: “Bəli ağam”. (Hüseyn) dedi: “Səndə olanı mənə ver”. Ona daşı verim və o onu möhrlədi”. (Ravi davam edir): “Sonra Əli ibn Hüseynin yanına getdim, artıq qocalmışdım, əsirdim, 113 yaşı adlamışdım. Onu ruku və səcdə halında gördüm. İbadətlə məşğul idi. İmamlığın nişanəsini almaqdan mə`yus oldum. O mənə şəhadət barmağı ilə işarə etdi, mənə cavanlığım qayıtdı. Ona dedim: “Ağam dünyadan nə qədər ötüb və nə qədər qalıb?” İmam cəvab verdi: “Dünyadan ötənlərə bəli, qalanlara isə yox. Səndə olanı mənə ver”. Ona daşı verdim oda onu mənim üçün möhürlədi. Sonra Əbu Cəfərin yanına qəldim, mənim üçün onu möhürlədi. Sonra Əbu Hasan Musanın yanına qəldim, o da mənim üçün onu möhürlədi. Sonra Rzanın yanına qəldim o da mənim üçün onu möhürlədi” .
Əbu Basirdən rəvayət edirlər: “Əbu Abdullahın yanına daxil olub ona dedim: “Sənə fəda olum, səndən bir məsələni soruşmaq istəyirəm, ancaq burada sözümü eşidəcək bir adam ola bilər”. Əbu Abdullah onunla başqa ev (otaqı) arasındaki örtüyü qaldırıb ora baxtı. Sonra dedi: “Ey Abu Məhəmməd səni maraqlandıran şeyi soruş”. (Əbu Basir) dedim ki: “Sənə fəda olum, şiələrin deyirlər ki, guya Məhəmməd (s.a.s) Əliyə bir şey öyrədib, ondan 100 000 qapı açılır”. (İmam) dedi: “Ey Əbu Məhəmməd, rəsulullah Əliyə 100 qapı öyrətdi və bunların hər biri də min qapl açar”. Dedim ki: “Allah and içirəm ki, elm budur”. İmam bir saat düşünüb, yeri cızdı (yaxud bir saat yeri qazıdı). Sonra dedi: “O elmdir, amma (elə-belə elm) də deyil” . Sonra əlavə etdi: “Ey Əbu Məhəmməd “cəmia”  bizdədir. Hec bilirsən “cəmia” nədir?”. (Əbu Basir) dedim: “Sənə fəda olum, “cəmia” nədir?”. (İmam) dedi: “O Allahın elçisinin biləyi ölçüsündə 70 bilə (arşın) uzunluğu olan bir yazıdır. Onun doldudulması içindəki çatlaqdandır.  Əlinin əli ilə yazılıb. Onda bütün halal və haram vardır. İnsanın ehtiyaci olduğu hər şey, hətta cızığa düşən qan pulu belə vardır”.Sonra imam əlini ciynimə qoydu və dedi: “Ey Əbu Məhəmməd! Mənə icazə verirsənmi?” Dedim: “Mən özümü sənə verdim, sənə fəda olum, istədiyivi et”.  Elə bil qəzəbli halda əli ilə mənə toxundu, və dedi: “Bax bu cimdiyin cəzası belə orada yazılıb”. Dedim ki: “Allah and olsun bu bir elmdi”. (İmam) dedi: “Həqiqətən o bir elmdi, ancaq belə də deyil”. Sonra bir saata yaxın susub dedi: “Cəfr elmi bizdədir, insanlar hec bilirlər ki cəfr nədir?“ (Ravi) dedim: “Cəfr nədir?” (İmam) cəvab verdi: “Peyğambərlərin, vəsilərin, Bəni israildən keçmiş alimlərin elmini əhatə edən dəridən hazırlanmış bir qabdır”  Dedim: “Allah and olsun ki bu elmdi”. (İmam) dedi: “Həqiqətən o bir elmdi, ancaq belə də deyil”. Sonra bir saat susub dedi: “Bizdə Fatimənin mushafı vardır. Hec bilirlər Fatimanın kitabı nədir?” Dedim: “Fatimanın kitabı nədir?” Dedi: “O sizin bu Quranınızın üç qatını əhatə edən müshafti. Allah and olsun ki, içində Quranınızdan bir hərf belə yoxtu”. Dedim: “Allah and olsun ki bu elmdi”. (İmam) dedi: “Həqiqətən o bir elmdi, ancaq belə də deyil”. Sonra bir saat susub dedi:”Bu günə qədər olanlara və bundan sonra qiyamətə qədər olacaqlara aid elm bizdədir”. Dedim: “Allah and olsun ki bu elmdi”. İmam) dedi: “Həqiqətən o bir elmdi, ancaq belə də deyil”. (Ravi) dedim: “Bəs elm nədir?”. (İmam) dedi: “Elm, gecə-gündüz, bir işdən sonra meydana gələn bir başqa işlə əlaqədar ortaya cixan nəsnəyə deyilir” .
Bunu heç bir şərh vermədən getirirəm .
Bu rəvayət isə Əbu Cəfər Məhəmməd Baqirdəndir (r.a): “İmamın on əlaməti vardır: 1) Təharətli və sünnət olaraq doğulurlar. 2) Doğulduğu zaman əlləri üstünə düşüb, yüksək səs ilə iki şəhadəti getirir. 3) Cənabət olmaz. 4) Gözləri yatar amma ürəyi yatmaz. 5) Əsnəməz, gərnəşməz. 6) Qarşısını gördüyü kimi arxasını da görür. 7) Nəçisi müşk iyi verir. 8) Yerə onu (nəçisini?) örtmək və udmaq tapşırılıb.9) Peyğambərin zirehi geyəndə düz əyninə olur, insanlardan istər uzun boylu istər sədə qisa boylu bir şəxs (onu) geysə, o zireh bir qarış uzanar. 10) Və günləri bitənə qədər “muhəddəs”-dilər” .
İshaq ibn Cəfər atası imam Sadiqdən (r.a)  rəvayət edir: “(Analar imamları) doğacağı gecə evdə bir nur görünər. Bu nuru ondan və atasından başqa hec kəs görməz. Onu dünyaya gətirərkən oturaq halda gətirər.Doğuluş əsnasında (vaginada?) elə bir açıqlql olar ki, o dördbucaq şəkildə bayra cixar və yerə düşdükdən sonra yumurlanar, və hansı tərəfdə olarsa olsun, səhv salmadan Qiblə istıqamətə üzünü çevirər. Sonra üç dəfə asqırar və barmağı ilə Allaha həmd etdiyini işarə edər.Qöbəyi kəsilmiş, sünnət olunmuş, yuxarı və aşağı qabaq dişləri, azı və kəsici dişləri cixmış şəkildə dünyaya gələr. Əllərin arasından qızıl parçası kimi işıq saçır. Onun gecə və gündüz allərindən qızıl axıdır” .
Siz bunalrı eşidəndən sonra, heç bir cizgi filmi xatırlamdız?
 “Rövdatul vaizin”də gəlib ki Əli ibn Əbu Talib doğulnda peyğəmbər (s.a.s) onun yanına getdi. Onu ayağ üstə gördü. Sağ əlini sağ qulağının üstünə qoyub azan verirdi. Hənifəliyi (İbrahim peyğəmbərin (a.s) dinini) təsdiq edib, Allahın təkliyinə və risaləsinə şəhaət verirdi. Doğulduğu gündən bunu edirdi. Sonra Əli (r.a) peyğəmbərə (s.a.s) dedi: “Oxuyum?”. O d ona dedi, oxu. Və (Əli) Tövrat, İncil, Zəbur və ur`anı oxudu .
Təbii ki İbrahimin səhifələrini unutmuşdu. Təəccüblüsüdə budurki, bunların hamısı Qur`anın nazil olmasından qabaq olub.
Həmçinin, bu kitabda (Kəfidə) uzun bir hədisdə rəvayət olunur ki, Əli ibn Huseyn dedi: “Qulların gunahları çoxaldıqda və Allah Təbərəkə və Təalə onlara öz nişanələrinin biri ilə danlamaq (çəzalandirmaq) istədikdə. Ulduzların, plnetlərin, ay və günəşin axarı (orbitası) yerləşdiyi fələyin (qalaktika) cavabdehi olan mələyə həmən fələyi öz axarından dayişməyi əmr edər.. O mələk 70 000 mələyi onu öz axarından dəyişməyi əmr edər. (Sonra imam deyir): “Onlar onu dəyişirlər və günəş o fələydə axan dənizə düşür. Onun işığı sönür rəngi isə dəyişir. Allah öz nişanələrini böyük tutmaq istədikdə günəşi o dənizdə batırır və istədiyi kimi öz məxluqatını qorxuzur”. (Sonra imam deyir): “Bu günəşin tutulması vaxtı olur”. (Sonra deyir):”Ayla da belədir”. (Sonra deyir):”Allah onları üzə çixartmaq və ya öz axarlarına qaytarmağ istədikdə fələyə cavabdeh olan mələyə həmən onu öz axarına qaytarmağı əmr edər. O da fələyi qaytarır, günəşdə öz axarına qayidir” .
Bu (Kəfiyə əsasən) günəş və ayin tutulmasıdır. Bizə belə rəvayətlər, nəsranilərin öz incillərindəki fakt və həqiqətə zidd olan məsələləri xatırladır. Misal üçün onlar qədimdə olduğu kimi, yerin kainatın mərkəzi olması və ağıllı insanın qəbul etməyəcəyi başqa fikirlərə sahib olublar. Bu iddialar elm tərəfindən puç olduğları sübut olanda, öz kitablarını yalan saydılar. Başa düşdülər ki yazılanlar insan tərəfindən uyudurulmuş yalan olub, o batilləri atıb elmdə tapdıqları haqdan yapışdılar. Bundan sonra incilin hamısını, istər haqq olsun istə batil kənara atdılar. İncili və Tövratı təhrif edənlərin heç ağillarına belə gəlməzdi ki, elm o dərəcədə inkişaf edəcək ki, onların cəfəngiyatların üstünü acaçaq.
Elə belə yalanlar əsasında  Kuleyni kimi müəlifflər öz kitablarını da qurublar. O vaxtlar insanlar həqiqəti bilməyib, bu cür nağillara inanırdılar. Elm dünyada inkişaf edəndən sonra, kainat barəsində bu cür yalan sözlər puc oldu. Bəs niyə nəsranilər öz batillərindən döndülər, şiələr isə yox? Mən bilmirəm, bəlkə siz bilirsiz?
Kuleyni Əbu Abdullahdan başqa bir məzəli hədis rəvayət edib: “Fildə elə bir şey yoxtur ki, ağcaqanadda olmasın, əksinə, ağcaqanad fildən qanadların olması etibarı ilə üstündür” .
 Yanı ağcaqanadda ki şeylər (əzalar) fildən çoxdur, onda iki dənə qanad artiqdir.

Zəlzələ və onun səbəbləri.
Əbu Abdullahdan: “Yeri daşıyan balığa elə gəlmişdir ki, o yeri öz qüvvəsi ilə daşıyır. Və ona görə Allah ölcüsü 22.5 sm balaca, 18 sm böyük bir balığ göndərdi və o balığ böyük balığın burnuna girdi. (Yeri daşıyan balığ) özünü ititirib, 40 gün belə qaldı. Allah ona rəhm edib, burnundan balaca balığı çixartdı. Allah yerə zəlzələ göndərmək istəyəndə, həmən balaca balığı yeri daşıyan böyük balığa göndərir, o diksinəndə isə, yer də titrəyir” .
Adam bilmir gülsün yada ağlasın. Bu yeni bir elmdir!!!
Əbu Abdullahdan: “Külək bu Şam dirəyinin altında bağlıdır (Kə`bədəki), Allah ondan bir şey çixartmaq istəyəndə, çixardir, cənub, şimal, şərq və ya qərb küləyi olsun. Onun nişanəsi budur ki o, qışda və yayda, gecə və gündüz həmişə tərpənir” .
Ancaq biz onu tərpənən heç görmədik. Bizim hər birimiz, nəsranilərin aqidələrindən olan xəbis qurbanləq iddialarını bilirk. Onlar iddia edirlər ki guya İsa (ə) özünü qurban verməklə insanları Adəmin günahından qurtarıb.
Əfsus ki, bu aqidənin əlamətlərini  biz 12 imamli şiələrində görürük.
Kuleyni “Kəfi”-də Musa ibn Cəfərdən rəvayət edir: “Azzə və Cəllə olan Allahın şiələrə qəzəbi tutdu. Özümü və ya onları fəda etmək üçün sərbəst buraxdı. And olsun Allaha, mən özümü fəda edərək onları qorudum” .
Seyf Səmmardan rəvayət olunur: “Əbu Abdullah ilə bir qrup şiə hicrdə (Məkkə məscidində) idik. (O) dedi: “Bizi izləyirlər”. Sağımıza, solumuza baxdıq, heç kimi görmədik. Dedik: “Bizi heç kim izləmir”. (İmam) 3 dəfə dedi: “Kəbənin Rəbbinə and olsun! Əgər Musa və Xızr yanında olsaydım, onlara xəbər verərdim. Mən onların ikisindəndə bilikliyəm, onlarda olmayan xəbərləri onlara açiqlayardım. Çunki Musa və Xızıra olanlarla bağlı biliklər verilsə də, qiyamət gününə qədər olacağlarla bağlı elm verilməyib. Bizə isə o bilik peyğəmbərdən varis qalıb” .
Əli ibn Əbu Talibdən rəvayət olunur ki, ondan Mehdinin qeyb müddəti barədə soruşanda dedi: “6 gün, 6 ay ya da 6 il” .
Sözüm budur ki, şiələr iddia edirlər ki, Mehdi hicri ilin 260-da qeybə çekilib. İndi isə 1423  ildi  yani 1163 il keçib. Əli (r.a) isə qeybin müddətini 6 il olduğunu deyib. Nəsə indiyə qədər cixmayıb .
Kuleyni Əbu Haşim Cə`fəridən rəvayət edir: “Əbu Məhəmədə bir problem barəsində şikayət etdim. O torpağı qamçısı ilə qazıdı (mənə elə gəlirdi ki onu dəsmalla örtmüşdü) və 500 dinar (torpağdan) çixardıb dedi: “Ey Əbu Haşim götür və məni üzürlü hesab et” .
Maşallah, sehrbaz imamlar!! Allaha and olsun ki onlar belə deyildilər, onlrın adınan yalan uydurublar!

Fəzilətli əməllər babı.
Qeyd edim ki bu çox gəribə babdı.
Əmmamənin fəziləti: Əbu Abdullahdan rəvayət edirlər ki: “Kim mənzildən ağzının altında əmmaməli səfərə çıxsa  , ona səfərdə nə oğurluq, nə yanğın nədə sevilməyən bir şey rast gəlməz” .
Ayaqqabının fəziləti: Xususən Amerika və Avropada ayaqqabı geyinənlər üçün. Əbu Abdullah dostunu qara ayaqqabı geydiyini gördü və dedi: “Sən niyə qara ayaqqabı geymisən? Sən bilmirsənmi ki o, gözə ziyan verir, cinsi orqanı zəiflədir, özüdə o başqalarından daha bahadır, onu yalnız ədalanan şəxs geyinər” .
Həmin səhifədə Hənan ibn Sədirdən rəvayət olunur: “Dedi: “Əbu Abdullahın yanına daxil oldum, ayağımda qara ayaqqabı var idi, mənə dedi: “Ey Hənan, sən niyə qara geymisən, sən bilmirsənmi ki onun üç xisləti var: Qayğı gətirir, eyni zamanda o zalımların geyimidir”. (Ravi): “Hansı ayaqqabını geyim?” (İmam):”Sarını gey, onun üç xisləti var. Gözü işiqlandırır, cinsi orqanı gücləndirir, qayğını qovur və o peyğəmbərlərin geyimidir” .
Əbu Abdullah deyib: “Xuff geyinmək gözü gücləndirir” (yazığ həkimlər bunu bilmirdi) və deyib ki:”vərəmdən qoruyur” .
İmam deyib ki: “Xuffu vərdiş etmək pis ölümdən qoruyur” .
Bu şiələrin nəzərində ən düzgün və yaxşı kitabdır, onlara görə islam dünyasında bu kitabın misli yoxdur....

Rəngləmə.
Yani saç və saqqalın xına ilə rənglənməsi.
Peyğəmbər (s.a.s)-dən rəvayət edirlər: “Xına ilə rənqlənməyə sərf olunan bir dirham, Allah yolunda sərf olunmaqdan daha üstündür. Onda 14 keyfiyyət var: Qulaqlardan küləyi qovur, burnu yumuşaldır, ağız iyini yaxşılaşdırır, damağı gücləndirir, özündən getməyi aradan qaldırır, gözdən pərdəni qaldırır, şeytanın vəsvəsənini azaldır, mələklər ona sevinir, mömin mücdələnir, kəfir isə qəzəblənir. O bir zinətdir, bir ətirdir (aromatdır). Qəbirdə onun üçün bəraətdir. Münkər və Nəkir ondan utanırlar” .

“Kəfi” və dırnaqların qırxılması.
Kuleyni Əbu Cəfərdən rəvayət edir: “Kim Cümə günü dırnaq və bığından: “Bismillah və billah, və Məhəmməd (s.a.s)-in sünnətinə uyuğun olaraq” sözlərini deyib alsa. Və ondan heç bir qırıntı yerə düşməsə, Allah ona bir nəfər azd etmə savabını yazar və yalnız öləcəyi xəstəlikdən başqa heç bir xəstəliyə düçar olmaz” .
Əbu Abdullahdan rəvayət edir ki: “Cümə günü dırnaq tutmaq, cuzam və kör olmaqdan qoruyur” .

Nar.
Əbu Abdullah dedi: “Elə bir nar yoxdur ki, onda cənnətdən bir dənən olmasın. Kəfir onu yedikdə, Allah Əzzə və Cəllə ondan çixartmaq üçün bir mələk göndərər” .
Həmin səhifədə Əbu Abdullahdan rəvayət olunur: “Kim nardan bir dənə yesə, şeytanı 40 gün xəstələndirər”. Bəlkə nar yeyən peyğəmbər olur?
Həmin səhifədə Yezid Abdulmalikdən, o da Əbu Abdullahdan: “Elə bir mömin yoxdur ki, narı tam yedikdə şeytanı onun ürəyindən uzaqlaşdırmasın , kim iki nar yesə, Allah Əzzə və Cəllə şeytanı onun ürəyindən bir il uzaqlaşdırar və o şəxs ki, Allah onun qəlbindən şeytanı bir il uzaqlaşdırsa, günah etməz. Kim ki, günah etməsə cənnətə daxil olar”.

Kəfir və mömin çaylar.
Təəccüblü şeylər bitmək bilmir.
Əbu Həsəndən: “İki kəfir və iki mömin çaylar var. İki mömin çay, Fərat və misirin Nil çaylarıdır. İki kəfir çay isə Dəclə və Bəlx çaylarıdır” . Bəs Missisipi, Seyhan və Ceyhan çayları? Unudub...Ola bilər ki onlar orta, küfr ilə iman, arasındadılar.
Bu kitabda, çox ciddi bir məsələ olan “namusa toxunma” haqqında nə qəlib?
Əbu Cəfər ibn Məhəmməd Baqirən: “Ey Əbu Həmzə, and olsun Allaha, bizim şiələrimizdən başqa hamı fahişələrin övladrarıdı” .
Şiələrdən başqa hamı vələdüzinadır!! Bu hədis başqa rəvayətdə şərh olunur.
Əbu Abdullahdan: (Əbu Bəsirə dedi): Həqiqətən şeytan kişi qadına yaxınlaşdığı kimi yaxınlaşır, etdiyi kimi edir, cinsi əlaqədə olduğu kimi olur”. (Ravi) dedim: “Bu nə ilə bilinir?” (İmam cəvab verdi): “Bizə olna sevgi və nifrətlə, kim bizi sevir qulun (sperması olur) kim nifrət edər (sperma şeytanın olar)” .
Nütfə məsələsi bir kənara. Belə çıxır ki hər bir ər arvadı ilə yaxınlığ etdikdə, şeytan onlar ilə olur?

Lut qövmünün əməlini edənin müalicəsi.
Ömər ibn Yeziddən: “Əbu Abdullahın yanında idim, onunla bir kişi var idi. (Kişi) ona dedi: “Sənə fəda olum, mən oğlan uşaqlarını sevirəm”. Əbu Abdullah dedi: “Və nə edirsən?” (Kişi) dedi: “Arxama alıram ”. Bu an kişi ağladı. Əbu Abdullah ona baxdı, sanki ona rəhm etmişdir, və dedi: “Ölkənə qayıtdıqda, bir yağlı dəvə (kəsilmək üçün satılan) al, onu yaxşı bağla, bir qılınc götür onun büküşünə elə vur ki, dərisi soyulsun, sonra onun üstündə isti-isti otur”.... .

Kuleynidən kürdlərə bir müjdə.
Əbu Rabi Şamidən: “Əbu Abdulla dedim: “Bizlərdə bir kürd qövmü var, onlar bizə satış məqsədi ilə gəlirlər. Bizdə onlar ilə alver edirik”.  (İmam dedi): “Ey Əbu Rabi, onlarla yaxınlıq etmə, kürdlər cinlərin ilanlarından biridir. Allah onların üstündəki örtüyü götürüb, onlarla yaxınlıq etmə” .
Əli ibn Əbu Talibdən (r.a): “Ey insanlar, zülm öz sahibini cəhənnəmə aparar. Allaha birinci usyan edən Adəmin qızı İnaq olmuşdur. Onun məclisi çox böyük idi . Onun 20 barmağı, hər barmağında oraqlı 2 dırnaq var idi. Allah ona fil boyda aslan, dəvə boyda canavar, qatır boyda bir qartal göndərdi. Onlar onu öldürdülər. Allah cəbbarları hal və vəziyətlərində belə öldürür”.
 Necə deyərlər “bişmiş toyuğun gülməyi gəlir”.
Əgər bu, Adəm (a.s) gızının formasıdırsa, 20 barmaq, hər barmaqda 2 dirnaq, hər dırnaq sanki bir oraq. Onda Adəmin forması necədi? Allah Tin sürəsində deyir: “4 - Biz insanı ən gözəl biçimdə yaratdıq!”.
Darvin deyir ki insanlar meymundan əmələ qəlib, şiələr deyirlər ki Ədam (ə.s) qızının forması belə olub. Biz bunlara inanaq, yoxsa Allaha?
İcazı verin sizə bir sual verim, ana əkiz uşağ doğsa. Aralarında beş dəqigə fərg olsa. Ananı kunyası xansı uşağın adı ilə bağlı olar?  Birinci uşağ ilə, ya da ikinci?
Kuleyni isə rəvayət edir: “Bir kişinin iki uşağı olmuşdur. Əbu Abdullah onu təbrik etdi. Sonra dedi: “Hansı böyükdür?” Dedi: “1-ci dünyaya göz açan”. Əbu Abdullah dedi: “Yox, axırıncı çixan böyükdür. Sən bilmirsən, qadın onun ilə birinci hamilə olub, o biri onun yoluna daxil olub. O cıxmayana qədər, buda çixa bilməyib. Axırıncı çixan, onların böyüyüdür” .
Yani ikinci onun yoluna girib, txac yaradıb!!! Qadının hamiləliyi sanki maşın dayanacağı imiş.
Belə hədislər həqiqətən bu kitabdadılar. Dediyimdən özüm iyrənirəm. Sadəcə bu kitabdan hamını xəbərdar etmək istəyirəm. Bilmirəm hansı ağıll ilə bu nağıllar kitabını ismanın ən düzgün kitablarından hesab etmək olar? Bu ən düzgün kitabdırsa, onda yerdə qalanlar barəsində nə deyək?
Allahdan bu yalanı nəql etdiyimə bağışlanmasını istəyirəm.
Əbu Abdullah dedi: “Peyğəmbərin yanına bir kişi qəlib dedi: “Ey Allahın elçisi, məndə kişilərdə olanın çox böyüyü var  məndə olan dişi eşşək və ya dəvə ilə yaxınlıq edim? Məndə olana qadınlar dözə bilmirlər”. Allahın elçisi (s.a.s) dedi: “Allah Təbərəkə və Taalə sənə dözə bilən məxluq yaratmadan (səni) yaratmazdı”. Kişi getdi, bir müddət keçmədi ki peyğəmbərin (s.a.s) yanına qayıtdı. Ona əvvəlki sözləri dedi. Nəni (s.a.s) ona dedi: “Sən anatnata  qarasına niyə baxmırsan?”. Kişi getdi, bir müddət keçmədi ki yenə qayıdıb dedi: “Şəhadət verirəm ki, sən Allahın doğrudanda elçisisən, sən dediyini mən etdim. Mənim halımı dözəgəyi tardım” .
Mən bilmirəm bu peyğəmbər olub yoxsa nə? O kisiyə onun cinsiyət üzvünə dözən qadını ona məsləhət verir? Özüdəki, kişi heyvanlara əl atmağa istədikdə, Nəbi (s.a.s) ona hec demir ki bu haramdı! Allaha sığınıram.
İshaq ibn İbrahim Cüfidən olan ikinci rəvayət: “Əbu Abullahın dediyini eşitdim: “Allahın elçisi (s.a.s) Ummu Sələmənin evinə daxil oldu, və bir iy iylədi (burnuna deydi). (Sonra o dedi): “Sizə Havlə gəlib?” “Hə, odur, ərindən şikayət edir”. Bu anda Havlə çixdı və dedi: “Atam anamdan mənə əzizsən. Ərim məndən üz çevirib”. Nəbi (s.a.s) dedi: “Kaşki o bilərdi sənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Qadın):”Mənə yaxınlaşmaqla nə alacaq?” (Dedi):” O sənə yaxınlaşsa onu iki mələk əhatəyə alar (yani cinsi əlaqəyə girəndə onunla iki mələk olur?), o qılıncını Allah yolunda çixartmış kimi olar, ondan ağaclardan tökülən yarpaqlar kimi günahlar tökülər. (Sonra) o qüsl alarkən günahları silinər” .
Allah özü kömək olsun! Bəzi şeyxlərin bu rəvayəti şərh verdiklərini eşitmişəm. Deyirdilər ki belə sözlər Nəbi (s.a.s)-ə yox, sərhoş adama daha uyuğun olar. Belə sözlər peyğəmbər (s.a.s)-in ağzından heç vaxt çixa bilməz.

Öskürməyin dərmanı.
Əbu Abdullahdan: “Gözəl qadın bəlğəmi kəsir. Qara qadın isə qara ödü coşdurur” .
Qaralar bağışlasın. Məni yox, Kuleynini! Mənim günahım deyil.
Bu şiə alimi peyğəmbər (s.a.s)-dən rəvayət edib ki, o qadın ilə evlənmək istədikdə, ona baxacaq bir qadın göndərirdi və ona deyirdi: “Onun “litini” (yani boğazını) iylə, iyi yaxşı olsa, onun bütün iyi yaxşı olacaq. Sonra topuğuna bax, əgər topuğu duşubsə “kəsubu” böyükdür” .
Heç bilirsiz “kəs`ub” nə deməkdi? Qadının cinsi orqanıdır. Belə söz peyğəmbər deyər? Hec adi saleh insan belə söz deməz. Şiələr bur cür hədislərə inanır? Allah gorusun!
Əbu Abdullahdan: “Yahudi və nəsrani ilə evlənmək, nəsibi (kişi yada qadın) ilə evlənməkdən daxa yaxşıdı” . Nəsibi isə onlar əhli-sünnə müsülmanları sayırlar.
Əbu Abdullah: “Bir şəxs qadın qul ilə kişi qulu ilə evlənirsə, ondan sonra o qadını istəsə. Kişi qula deyər ki ondan uzaqlaş, qadın aybaşi olduqda, onun ilə yaxınlıq edər, sonta istəsə onu qaytarar” .
 Faciə!!! Yani bir şəxsin bir kişi və bir qadın qulu var. Onları evləndirir.  Sonra bu şəxs qul qadını arzulayır, və yazıq qulun arvadı ilə cinsi əlaqədə olmaq istəyir. Qula onda uzag durmaqa əmr edib, qadın aybaşı olur və o onun ilə cinsi əlaqəyə girir. Sonta istəsə onu qaytarır!
Əbu Həsən Musadan, atasından, babasından: “Peyğəmbərin (s.a.s) Əliyə tövsiyə etdiklərindən: (o dedi): “Ey Əli, ayparanın bir gecəsi , ortada və sonuncu gecə əhlinlə cinsi əlaqədə olma. Çünki bu özbaşnalığ etmək övlad üçün qorxuludu” .
Səffan ibn Yahyadan, imam Rzaya dedi: “Sənin tərəftarlarından biri bir məsələni səndən soruşmağı mənə əmr etdi. Özü səndən soruşmaqdan utandı”. (İmam) dedi: “Nə məsələdir?” (Ravi): “Kişi öz qadını ilə arxadan (yaxınlıq edir) olur”. (İmam): “Olar”. (Ravi):”Sən bunu edirsən?” (İmam): “Yox biz bunu etmirik” .
Əbu Abdullahdan: “Bir kişinin iki kəniz və iki azad qadın arasında yatmağının heç bir eybi yoxdur. Sizin qadınlarınlz ouyn üçündür” .Yani övrət yerləri açiq olarkən? Bu bir axlaqsızlıqdır. Kişi iki lüt qadın arasında!
Əbu Abdullah dedi: “Cəbrayil peyğəmbərə cənnətdən bir qab ilə gəldi. İçində hərisə (yemək növü) var idi. (Cəbrayil) dedi: “Bunu sənin üçün huzul (huriya) düzəldib. Sən, Əli və sizin nəslindən olanlar yesinlər. Onu sizdən başqası yeməməlidir”. Allahın elçisi (s.a.s), Əli, Fatimə, Həsən və Hüseyn oturub yedilər. Həmin yeməkdən peyğəmbərə 40 kişinin qüvvəsi gəlmişdir. İstədiyi vaxt bir gecədə qadınların hamısı ilə ola bilirdi” .
Halınızı durultmaq üçün “Kəfi”-dən bir məzələi əhvalat.
Əbu Abdullah dedi: “Bir kişi öz arvadı ilə Ömərin yanına gəldi və dedi: “Bu qadınımdır. O da qaradır, məndə. O ağ uşaq doğub”. (Ömər) öz ətrafdakilərə dedi:” Nə deyiriz?”. Dedilər:”Biz deyirik onu daşqalaq etmək lazımdır.” Əri qara özü qara amma ağ uşaq doğub”. Onu daşqalaq etməyə aparanda, əmirəlmöminin (Əli) dedi: “Sizə nə olub?” Ona danışdılar. Qaraya dedi: “Qadınını ettiham edirsən?” Dedi, yox. (Əli) soruşdu:”O aybaşi olanda ona yaxınlaşmısan?” (Qara):”O mənə gecələrin birində demişdir ki, o aybaşılıdır. Ancaq mənə elə gəldi ki, o soyuqdan qorxur (yani qusl etmək istəmir) və onunla yaxınlıq etdim”. Qadına dedi: “Sən aybaşılı olanda sını yaxınlaşıb?” Dedi: “Bəli, ondan soruş mən imtina edirdim”. (Əli) dedi: “Qedin sizə bəraət var. O sizin oğlunuzdur. Qan nütfəyə üstün gəlib oda ağarıb. Hərəkət etsəydi qaralardı. Böyüyəndə qaralacaq” .
Qadın aybaşının sonunda, yaxınlıq edib, və qan artıq saralmışdır. Ona görə onun ilə cinsi əlagənin nəticəsində ağ uşağ doğulub. Deyir ki böyüyəndə qaralacaq!!!! Ağ uşağ istiyən qaralar üçün bundan yaxşi metod ola bilər? Problem ondadır ki, aybaşı olan qadın hamilə olmur!!
Kuleyni bu cür nağılları haradan götürüb? Budu islamda tayı bərabəri olmayan kitab? Bu kitab üzərində müsülman öz əgidəsini gurmalıdı? Amma bir şey düz deyiblər, islamda bu kitab kimi (əlhamdulillah ki) kitab yazılmayıb!
Bu başqa bir qəribə əhvalat.
Həsəndən (r.a) rəvayət olunur: “Allahın iki şəhəri var. Biri şərqdə biri qərbdə. Onları dəmir divarlar əhatə edir. Hər birinin 1000 1000 (yani 1000 000) qapısı var. Həqiqətən orada 70 min min (yani 70 000 000)  dil var. Hər dildə danəşanlar var. Mən isə bütün dilləri və onlarda (şəhərlərdə) olanları bilirəm. Onlara mən və qardaşım Hüseyndən başqa höcət yoxdur” .
170 million dil bilir!!!!
Yeni əhvalat.
Məhəmməd ibn Muslim:”Bir gün Əbu Cəfərin yanında idim. Birdən divarın üstünə iki çöl qöyərçini qondular və başladılar gülüdamağa. Əbu Cəfər onlara bir saat cəvab verdi. (Yani aralarında bir saat söhbət gedirdı). Sonra qalxdılar, divara qonanda, erkək dişi ilə bir saat danışdı.. Sonra isə uçub, getdilər. (Mən) dedim: “Sənə fəda olum, bu nə quşdur?” (İmam) dedi: “Ey ibn Museim, Allahın yaratdığı quş, heyvan dan hər bir varlıq bizə Adəm oğlundan daha itaətkardır. Bu xoruz göyərçin öz qadınından (fərəsindən) şübhələnib. O da ona and içibki heç nə etməmişəm. (Fərə) dedi: “Sən Məhəmməd ibn Əliyə razısan hakim kimi?” O da razılaşdı. Mən ona dedim ki o zülm edir, və o inandı” .
Şükr olsun Allaha, yada quşların nəsli batardı!

Yalnız peyğəmər və onun əhli-beytinə deyil, bəlkədə bütün insanlara tə`nə.
Əbu Abdullah: “Biz bəni haşim və şiələrimiz ərəb, yerdə qalan isə bədəvidir” .
Musa Kazım deyib: “İsnanlar üç qrupdur, ərəb, ağa, və kəntoy. Biz ərəblərik, şiələrimiz ağadır, biz olmadığımız kimi olanlar kəntoydürlər”. Qureyşdən biri sual verdi: “Bəs ərəblər və Qureyş nə oldu?” (İmam) dedi: “Mən sənə dediyim kimidir” .
Ubeydullah Dabigidən: “Mədinədə bir hamam daxil olmuşdum. Birdən oranı saxlayan bir qocanı gördüm. Ona dedim: “Bu kimin hamamıdır?” (Dedi):”Əbu Cəfər Məhəmməd ibn Əli ibn Hüseynin”. (Ravi): “O bura daxil olurdu (gəlirdi?)” Dedi: “Bəli”. (Ravi) soruşdum: “Necə edirdi (çimirdi)?” Dedi: “Girib, başlayırdı övrət yerinin üstünü  və ətrafını örtməyə , sonra cinsi orqanının ucuna  dalayırdı, və məni çağırırdı, məndə bədəninin başqa yerlərini örtürdüm. Onu görəməyimi istəmədiyi, ancaq gördüyüm günlərin birində ona dedim . Cəvab verdi: “Yox, nura (yani bədənə qoyulan qips) örtükdür” .
Əbu Həsən Madidən: “Övrət ikidir, qabaq və anus. Anusa gəlincə onu budlar örtür. Penis ilə yumurtaları örtsən, artıq örtülmüsən” .
Əbu Abdullahdan: “Müsülman olmayanın övrətinə baxmaq, eşşəyin övrət yerinə baxmaq kimidir” .
Yani insan eşşəyə baxdığı kimi, problemsiz qeyri müsülmanın övrətinə baxa bilər.....
Peyğəmbərin əhli-beytinə tə`nələrdən biri, Ömər ibn Hatabın (r.a) Əlinin (r.a) qızıni alması barədə, Cəfər As Sadiqdən hədis. Umm Kulsumun ərə qetməsi barəsində ona sual verəndə, dedi:”Bu zorla ona verilən vaqinadır” .
Başqa rəvayətdə: “O qızı istəyəndə, (Əli) ona dedi: “O hələ gəncdir”. O (Ömər) Abbasla rastlaşdı və ona dedi: “Mənə nə olub, mənə nəsə var?” (Abbas dedi):”Nə məsələdir?”. (Ömər):”Mən qardaşın oğlundan qızını istədim, imtina etdi. Allah and olsun ki, zəmzəmi körlayaram, sizin bütün hörmətinizi yox edərəm, ona (yani Əliyə) qarşı iki şahid qətirərəm ki, o oğurluq edib və sağ əlini kəsərəm”. Abbas onu (Əlinin) yanina apardı. Ona xəbər verdi və haiş etdi ki, istədiyi kimi etsin, oda etdi” .

Şiələrin Baqirdən qabaq ki sapıqlığı.
Əbu Abdullahdan: “Əbu Cəfərdən qabaq şiələr nə həcc qaydalarını nə də halal və haramı bilirdilər. Əbu Cəfər qəlib onlara, halal və haramı, həcc qaydaları öyrətdi” .
Başa düşmədim, bəs Əbu Cəfərdən qabaq Əli ibn Hüseyn, Həsən, Hüseyn, Əli ibn Abu Talib (Allah onlardan razı olsun) nə edirdilər?
Sədir Əssayazafi rəvayət edir ki, Əbu Abdullah ona deyib: “Allaha and olsun ey Sədir, aqər mənim şiələrimin sayı bu çəpiş (keçi balası) qədər olsaydı, mən belə oturmazdım”. Düşdük və namaz qıldıq. Namazdan sonra, çəpişləri saydım, onların sayı 17 idi” .
Əbu Abdullah: “Daş (yani qara) Allah yanında böyük bələklərdən idi” .
Əbu Abdullah: “Zəvvar burnunu yaxşı iydən tutar, pis iydən tutmaz” . Bu əyri bir fiqhə baxın. Heç müsülman özü özünə əzab verər? Başqa bir hədisdə, Kuleyni Əbu Abdullahdan rəvayət edir: “Uşaqlıgın yolu dörddür. Hər hansı yola spermatazoid düşsə, bir, iki, üç və dörd uşaq olar, hər yolda bir uşaqdan cox olmaz” . Yani qadın yalnız 4 uşaq doğa bilər? Bu hədisi uyduran qadının 5 uşaq döğmasını görməyib. Bir müddət əvvvəl qadın Kuveytdə 9 əkiz döğmuşdur. Dördü öldü, o (qadın) hələdə xəstəxanadadır.
Əbu Həsən Rzadan: “Fil məsxdir . O zinakər bir şah idi. Cənavar məsxdir. O dəyus bir bədəvi idi. Dovşan məsxdir ərinə xəyanət edən bir qadın idi. Yarasa məsxdir. İnsanların xurmasını oğurlayırdı. Donuz və meymun bəni israildən olan bir qövmdir. Altıncı günü aşmışdılar. Kərtənkələ və cirris  İsaya süfrə enməsinə inanmayan bir qövmdür. Onlar azdılar, bir dəstəsi suya, bir dəstəsi qururya düşdü. Sıçan balası fasiqdir. Ərəb söz qərdirən idi, ayı və arı tərəzidə aldadan qəssablar idilər” .
Bizə tülkü, pələnq və aslanın nə olduğunu kim deyər? Görəsən onlar kimdən dönmədilər?

“Kəfi”-dən başqa qəribə əhvalatlar.
Musa ibn Bəkrdən:” Mənə Əbu Həsən (yani birinci imam) dedi: “Sənə nə olub, salarmısan?” (Ravi) dedim: “Mənə xəstəlik dəyib”. (İmam):”Ət ye”. Mən yedim, cümədən sonra məni gördü. Mən yenə sarı idim. Dedi: “Mən sənə ət yeməyə əmr etmədimmi?” (Ravi):”Sən əmr etdiyin vaxtdan, ətdəm başqa heç nə yemirəm!” (İmam):”Onu necə yeyirsən?” (Ravi):”Suda bişirib”. (İmam):”Kəbab kimi ye”. Mən yedim, məni cağırıb cümədən sonra mənə dua etdi. Qan üzümə qayıtdı. Dedi:”İndi yaxşı” .
Eyni vaxtda həm gülməli, həm ağlamalı hədis.
Əli (r.a) Salman Farisiyə (r.a) dedi: “Heç bilirsən Əbu Bəkrə peyğəmbərin minbərində birinci kim be`yət edib?” Salman dedi:”Yox, mən örtüyün altında (naves) ənsarlarla düşmənçilik etdiyi vaxt bəni səidəni gördüm. Birinci ona beyət edən Bəşir ibn Sa`d, Əbu Ubeydə ibn Cərrah, sonra Ömər idi, sonra Səlim. (Əli) dedi:”Mən səndən bunu soruşmuram. Heç bilirsən Əbu Bəkr peyğəmbərin minbərində çıxdığı vaxt ona birinci kim be`yət edib?” (Salman):”Yox, ancaq mən bir yaşlı adam gördüm. Əsaya söyükənirdi. Qarşısında bərk bükülmüş xalça var idi. O Əbu Bəkrin yanına qalxan birinci adam idi, ağlayıb dedyirdi: “Əlhamdulillah, ölmədim səni bu yerdə gördüm. Əlini uzat”. Əılini uzatdı və be`yət etdi. Sonra düşdü və məsciddən çıxdı”. Əli dedi: “Hec bilirsən o kimdir?” (Salman):”Yox, amma onun sözləri xoşuma qəlmədi. Sanki o, peyğəmbəri (s.a.s) söyürdü” . Yani o iblis idi.
Əbu Abdullahdan: “Cəsurluq ürəkdədir, rəhmət və köbudluq qara ciyərdədir, həya isə ağ ciyərdədir” .
Əbu Basir Cəfər Sadiqə dedi: “Sənə fəda olum, bizə elə ləqəb veriblər ki, belimiz bükülüb, urəklərimiz ölüb, dövlət adamları bu ləqəbə qörə qanımızı hahal bilir. Bunu onların fəqihləri hədislərində rəvayət edib”. (İmam) dedi: “Rafizilər?” Dedim:”Bəli”. (İmam) dedi:”Yox, Allaha and olsun, onlar yox, Allah sizə bu ləqəbi verib. Sən ey, Əbu Məhəməəd bilmirsənki, bəni israildən 70 nəfər firaun və qövmünü inkar edib ?” .
İmam şahid durur ki Allah onları rafizi adlandırıb.

Misir şiələrinə və şiə ilə xoş rəftar edən misir sünnilərinə.

Əbu Həsən Rzadan deyiblər ki, o deyib:”Peyğəmbər (s.a.s) dedi:”Başınızı misir ili ilə yumayın, o namusu aparır və oğraşlıq gətirir” .

Xoruzdan.
Əbu Abdullah dedi: “Ağ xoruz mənim və bütün möminlərin dostudur” .
Əbu Həsən:”Xoruzda peyğəmbərdən beş xislət var:”Əli acıqlıq, şücaət, qənaət, namaz vaxtlarını biliyi, çoxlu cinsi əlaqədə olma imkanı və qeyrət” .
Əbu Abdullah:”Az  çoxa salamla başlayır (burada heç bir problem yoxdur. Bu düzdür, az olanlar çoxa salam verir, minikli gedənə həmçinin ağla batandır ki) qatir sahibləri eşşək sahiblərinə, at sahibləri qatır sahiblərinə birinci salam verməlidir” . Bu gündən sonra ərək deyək ki, Mersedes sahibi, BMV sahiblərinə salamı birinci versinlər.

Gülməli ağlamalı xəbərlərdən.
Əbu Abdullahdan:”Hüseyn nə Fatimədən nə də başqa bir qadından süd əmməyib. Peyğəmbər (s.a.s) gələrdi, baş barmağı onun ağzına qoyardı. Oda 2-3 günlük ona bəs edəcək qədər əmərdi. Hüseynin əti, peyğəmbərin (s.a.s) əti və qanından əmələ gəlib” .
Peyğəmbər (s.a.s) Hüseyni (r.a) əmizdirib??!!!

Bəla.
Əbu Abdullahdan:” Peyğəmbər (s.a.s) doğulanda neçə gün südsüz qalmışdır. Əbu Talib ona öz döşünü verdi. Allah ona (döşə) süd verdi. Həlimə Sə`diyyəni tapana qədər (Əbu Talib onu) bir neçə gün əmizdirdi” .
Ay camaat, bu nə sözdür?!!!!!! Əbu Talib peyğəmbəri əmizdirib. Əli Fatimanın (süd) əmisi olub, onunla necə evlənib? Təhqir! Yani budur, dünyada ən yaxşı kitab?!!! Bunun tayı, bənzəri yoxdur? Allah gorusun!

Şiələrin başqa təriqətlərini təkfir etmələri.
Rzadan rəvayət edirlər ki, o deyib: “Biz və bizim şiələrimizdən başqa müsəlman yoxdur” .
Əbu Abdullahdan:” Mələklər Allahdan ona (yani Hüseynə) kömək etməklərini istədilər. Onlara icazə verildi. Onlar savaş üçün hazırlaşar kən, o öldürüldü. Düşdülər aşağı. Onun müddəti bitmişdir. O öldürülmüşdür. Mələklər dedilər: “Ya Rəbb, bizə enməyə icazə verdin, kömək etməyə də icazə verdin, biz düşdük, ancaq sən onun ruhunu almışdın (yani biz çata bilmədik)”.Allah onlara vəhy etdiki, onu görənədək qəbrində qalsın. Çixanda ona kömək edərsiniz. Ona kömək edə bilmədiyiniz başqalarına ağlayın. Siz ona kömək etmək və ağlamaq üçün ayrılmısınız (seçilibsiz). Mələklər kədər və tərziyyə ona kömək edə bilmədikləri üçün ağladılar. O çıxanda onun köməkçiləri olacaqlar” .
Problem ondadır ki mələklər çaşıb qalıb. Bəziləri Misirə, bəziləri Suriyaya, bəziləri İraqa, bəziləri isə Əfqanistana gediblər.  Eşidiblər ki Hüseynin qəbri oradadır .
Əbu Abdullah dedi: “Ey Bəşir bir müsəlman ərafə günü Fəratda yuyunub Hüseynin qəbrinə üz tutsa. Alla ona tam bir həcc savabı yazar, və mən bilmirəm, deyəsən cihad savabı da dedi” .

Bəla.
Yunis Qəsridən: “Mədinəyə qəldim və Əbu Abdullahı ziyarət etdim. Ona dedim: “Səna fəda olum, sənin yanına əldim. Ancaq əmirəl möminini ziyarət etmədim”. (İmam):”Nə pis iş gördün. Sən bizim şiələrimizdən olmasaydın üzünə belə baxmazdım. Sən mələklər lə Allah, peyğəmbər və möminlər ziyarət edəni ziyarət etmirsən?” .
Allah gorusun, Rəbb Əlinin qəbrini ziyarət edir!!!!

 Bu onların umumən əhli-sünnəyə qarşı mövqeləridir.
Xalid Qalamsidən: “Əbu Abdullaha dedim: “Bir zimmi ilə rastlaşıb əl ilə görüşsəm nə edim?” Dedi: “Torpaq və divara sil”. “Bəs nəsibi ilə?”. Dedi:”Yu”. Həmçinin Əbu Abdullahdan rəvayət edirlər ki o, vələduzinanın, yahudinin, nəsraninin, müşrikin, islama müxalif olanların hamısının yemək qalığına nifrət edərdi. Onların arasında ən nifrət etdiyi nəsibinin qalığıdır” .
Əbu Abdullah dedi: “Hamamın suyu axan quyudan yuyunma. Çunki orada vələduzinanın su qalığı var o 7 nəslə təmizlənir. Orada nəsibinin su qalığı var, o ən pisidir. Allah itdən pis məxluq yaratmayıb. (O) Allaha ondanda pisdir” .
Biz bu rəvayətlər lə əhli-beyti (r.a) ettiham etmirik. Kuleyni və başqalarından əhli-beytdi qorumaq istəyirik.
Əbu Abdullah dedi: “Şam əhli Rum əhlindən, Mədinə əhli Məkkə əhlindən pisdir. Məkkə əhli Allah açıq aydın küfr edirlər” . Sonra qələn səhifədə deyir: “Məkkə əhli Allaha açıq açkar küfr edir. Mədinə ahli Məkkə əhlindən daha xəbisdir. Onlardan 70 dəfə çox xəbisdilər” .
Onlar peyğəmbərin sahabələri barədə belə deyirlər, hansılar kiAllah Əzzə və Cəlləlin yolunda hicrət ediblər.

Sahabələrə gəlincə isı, heç utanmadan rəvayət edirlər.
Əbu Abdullah dedi:”Allahın çoxlu qübbələri var. Sizin qərbinizin arxasında ağ torpağı olan 39 qərb (məğrib) var. Nurundan işıqlanan xalq ilə doludur. Onlar Allaha bir an belə üsyan etmirlər. Heç bilmirlər Adəm xəlq olunub yoxsa yox.  Filankəsdən və filakəsdən isə özlərini uzaq tuturlar” .
Əlavə olaraq Nematullah Cəzairinin “Ənvaru numaniya” kitabından nəql edək. O deyir:”Xususi xəbərlərdə (yani şiələrdən) gəlib ki şeytan cəhənnəm dəmirindən olan 70 qandal ilə qandallanıb məhşərə aparılırdı. Baxıb qabağında qəzəb mələklərinin apardığı bir nəfəri görür. Onun boynunda 120 cəhənnəm qandalı var idi (ola bilər Əbu Cəhl, Firaun, Nəmrud, Əbu Ləhəb olsun). Şeytan ona yaxınlaşıb deyir:”Bu bədbəxt nə edib ki, məndən də çox əzab alıb. Mən məxluqatı azdırıb həlaka gətirdim”. Ömər şeytana deyir: “Mən Əli ibn Əbu Talibin xilafətini qəsb etmək başqa bir şey etmədim” .
Sən demə bu Ömər (r.a) imiş. Cəzairi, xəbis, deyir:”Ömərin arxasında (anusunda) xəstəlik var idi. O yalnız kişinin sperması ilə sənğiyirdi” .

“Kəfi”-dən başqa, mənbələrdən sahabələrin təkfiri.
Əlidən rəvayət edirlər ki: “Küfr başçiları beşdir. Talha, Zubeyr, Muaviya, Amr ibn As, Əbu Musa Aşari” . Deyirlər Talha ibn Ubeydullahın anasıın Məkkədə məqamı var idi. Əbu Sufyan onun ilə al ver edirdi. O, onunla yatdı. Sonra Ubeydullah onunla evləndi və Talha doğuldu. Altı aya doğulmuşdur.. Onların arası deydi, və o Ubeydullahı seçdi” .
Güya Əli ibn Əbu Talib, Sa`d ibn Əbu Vakkasa dedi: “Sənin başın və saqqalında elə bir tük yoxdur ki, onun kökündə şeytan oturmasın” .

Son.
Sonda deyirik. Bu kimi təhqirləri və xaissliyi yayan dinə mənsub olan adama müraciət edirik. O şəxs bu dinə mənsub olub, bu dinin Allah Təbərakə və Taaladan olmasına inanır. İnanır ki bu kitab (Kəfi) ən düzgün kitabdır. O başqa bir kitaba e`tiqad edə bilmir. Çünki şiə icma edib, bu kitab kimi yaxşı, düzgün kitab olmadığlna inanırlar. Bu onlarda mütləq olaraq ən düzgün kitabdır. İhtilaf ediblər ki, bu kitab tam səhihdi, yada yox. Amma bu kitabın ən yaxşı hədis toplusu olmağına şübhə etmirlər. Bu kitabda yuharıda qeyd etdiyimiz sözlərə rast qəlirik.
SƏN BELƏ KİTABIN DİNİ MƏSƏLƏRİNDƏ, MÜRACİAT EDƏ BİLDİYİN ƏN GÖZƏL MƏNBƏ KİMİ GƏBUL EDİRSƏN?
Sözüm onadır ki Allahdan qorxun! Batildə qalmaqdan haqqa qayıdmağa daha xeyirlidir. And içirəm şəriki olmayan Allaha! Mən şadam ki, insanları bu batil kitabın rəvayətləri ilə tanış edə bildim. Eyni zamanda, mən təmiz könüllərin iyrənəcəyi, bu kimi sözləri sizə eşitdirdiyim üçün və bu boşboğazlığın peyğəmbər (s.a.s) və onun əhli-beytindən olan imamlara (Allah onlardan razı olsun) aid edilməsinə üzgünəm. Allah Təaladan istəyirəm ki, bizə haqqı haqq kimi göstərsin və onun ardıcıllarından etsin. Batili isə batil kimi göstərsin və ondan uzaqlaşdırsın. Sonuncu duamız isə budur. Aləmlərin Rəbbi olan Allaha hımd olsun peyğəmbərimiz Məhəmmədə (s.a.s) Allahın salamı və xeyir duası olsun.

Rafizilərin başına düşən böyük bir daş.

Комментариев нет:

Отправить комментарий